Gå til innhold

Høy risiko svangerskapet mitt

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Uke 19+ 5 i følge ul eller uke 21 etter min egen telling

I et par tre uker nå har jeg hatt høyt blodtrykk, protein i urinen og hodepine og diffuse ubehag. Blodgjennomstrømmningen til morkaken er målt og er dårlig. lille gutten i magen er liten. Magen er liten. Alt er veldig usikkert og utrygt. Jeg blødde i flere uker i begynnelsen... var redd for spontan abort da. Og nå er jeg redd for at han må ut altfor tidlig pga svangerskapsforgiftningen. Det går ikke an å ha det før uke 20 ... men jeg har nå engang alle symptomer og får blodtrykk senkende for at det ikke skal bli fort verre... Jeg er trist og har beskjed om å ligge mest mulig... Gjøre minst mulig og da er det jo lett å holde humøret oppe.... ??? Nei!

Jeg har lavt stoffskifte, er 38 år har hatt kompliserte svangerskap før men dette tar kaka... Alt er galt. Jeg finner ikke gleden min og får dårlig samvittighet for den lille i magen som må ha en mamma som bare tenker triste tanker... han får vel ikke til å vokse med slike tanker rundt seg. sånn er det i uke 19+5 eller 21 ... kanskje jeg skriver igjen...??

Fortsetter under...

jeg er uke i 15 nå, føler også at ting ikke helt går min vei, har fått konstantert fra lege at eg har ekstrem svangerskapskvalme, og ikke klarer få i meg noe mat, detter ned i vekt og bare er trøtt og lei og sliten. var redd for babyen at den ikke skulle klare å vokse skikkelig. er blitt sykemeldt og på toppen av det har eg nå fått både halsbetennelse og lungebetennelse så kaster mer opp, og får i meg enda mindre mat.. håper det går snart over

• 1 måned senere...

............rart å lese sitt eget innlegg når alt har gått galt...........................

Jeg havnet på sykehuset og alt gikk rasende fort.....ut kom verdens minste lille gutt...så vakker....så perfekt.........men altfor liten i uke 24, med altfor dårlig utviklet lunger...levde noen vidunderlige men skremmende farlige dager..nå er begravelsen over.........og jeg må lære meg å leve videre..(!!!???) .jeg skulle vært i uke 28 snart....hvor tom kan en mage bli ?? Bare et keisersnitt som lager litt krøll ...ingen baby spark, ingen "bobler"eller "fiskehale" ingen å synge for. Ingen å kjøpe baby ting til.....og øynene og ørene mine lengter etter alle disse tingene ....bare for å bli fyllt med tårer når jeg innser at det er ingen vits i å lete etter de lengre....bare å pakke vekk og sende tilbake alt utstyr som folk har lånt oss i glede når magen vokste..det er ingen baby mer....hvordan i alle dager skal jeg klare å leve videre?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...