Byåsen - termin 27. sept Skrevet 11. juni 2008 #1 Skrevet 11. juni 2008 Noen som har erfaring med søskenbrett til en Urban Jungle? Gode / Dårlige? Jeg er også intressert i hvilken forhandler som evt. har dette.
LegallyBlond Skrevet 11. juni 2008 #2 Skrevet 11. juni 2008 Jeg har kiddyboard på vår oth, det fungerer bra. Har en 3 åring, og når jeg har kalesjen nede så holder han seg i den og har god sikt framover. Når kalesjen er oppe ser han litt mindre, og det er litt mer kronglete å få tak, men det går helt greit. Jeg må gå litt langt fra vognen når brettet er på, så trillekomforten for min del blir en del dårligere men det går greit. Kanskje ikke helt optimalt, men det finnes nok ingen søskenbrett som passer bedre iallefall. Stort pluss for at det er så enkelt å ta av og på, det gjør det utrolig enkelt i bruk. Jeg har det oftest med under vognen, og når eldste er lei av å gå så setter jeg på brettet. Vet ikke hvordan det er med bag, men rekner med det også går bra. Buggy Board er nok ett like godt alternativ tror jeg, er samme produsenten som kiddyboard. Søker du på finn kommer det opp noen forhandlere. Du ser begge brettene på hjemmesiden (som jeg ikke har adressen til men som du finner om du googler)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå