Gå til innhold

Noen rørleggere her? Eller har en sambo som er det?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på om de er de som installerer vannmålerene i hus/leiligheter?

Fant nemlig i dag ut at min private vannmåler også går når vannet til felles utekran går...Siden jeg bor på bakkeplan og har felles utekran rett om hjørnet,så er vannmåleren på den(og stoppekrana) i min oppvaskbenk. I dag så jeg pluteselig at når vannet til felleskrana renner så går begge målerene rundt (både min private og fellesmåleren).

Syntes dette var veldig merkelig

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei! Min samboer er rørlegger med eget firma, men haner sef ikke hjemme nå....mye jobb å være rørlegger..=)

Men jeg kan spørre han når han kommer hjem!

Men jeg syns også det hørtes veldig rart ut at din måler teller når felleskranen renner!

Skrevet

Hadde naboen over og han mente at måleren satt på feil sted, men jeg aner jo ikke. Men det verste er jo at min måler også går rundt når min private utekran renner (det er jo riktig, men da betaler jeg jo plutselig for både min egen og felles på min måler, samt at jeg jo også betaler litt på felleskrana i fellesutgiftene)

Den gode nyheten er at leilighetene er helt nye, og at det ikke har pågått så lenge (flyttet inn i april)

Skrevet

Hei! Samboeren min sa at du må ta kontakt med din kommune. De kan sjekke hvilket firma som har montert måleren, så de kan komme å sjekke/fikse dette.

Din mistanke er forresten riktig, dette er feil=)

Skrevet

Takk :-) Da må jeg nok ringe kommunen i morgen ja...gidder ikke betale dobbelt liksom

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...