Gå til innhold

Noen som har blitt diagnosert PCO? Dele erfaringer...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Jeg har akkurat startet utredning og begynner å bli litt redd fo at jeg har PCO. Jeg er overvektig og har hår dere ingen andre damer har, samt at jeg ikke er sikker på om jeg har EL i hele tatt. Tok gynekologisk undersøkelse torsdag og skal til legen igjen og ta blodprøver fradag. Gruer meg litt, men skal samtidig bli godt å få vite om det er noe eller ikke. Noen med erfaringer her.... Klem :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei du :)

Jeg fikk påvist pco for ca 4 år siden.. å sånn du beskriver dine symtomer høres det ut som du har det..

Jeg er selv overvektig, mye hårvekst og nesten ingen EL..

Har vært gravid en gang,men mistet tidlig.

Håper du får de svarene du søker her inne :) Det har iallefall hjulpet meg å sitte her inne å lese litt :)

Klem

Skrevet

Hei du!

Da er jeg sikker på at jeg har PCO. Blir veldig detaljert det her, men har jo til og med hår rundt brystene. Hva er prognosene for å bli gravid da? Hva slags medikamenter kan man få spm hjelper? Tusen takk for svar.

Skrevet

Du har jo mindre sjangs for å bli gravid når du har pco, men hvis du får de rette medikamentene, å riktig oppfølging så burde det gå bra for dere :) Jeg har slitt i 4 år uten å få den hjelpen jeg skulle ha,men etter å ha kommet meg til gyn på lillehammer sykehus har jeg endelig fått den hjelpen jeg skulle.. om 4 mndr ca reiser vi til trondheim på fertilitetsklinikk..

Jeg har gått på metformin, pergotime og provera.. alt dette er hormoner :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...