Gå til innhold

Lever du inni der?

Anbefalte innlegg

funderer så mye på disse sparkene om dagen..

lurer så fært på hvordan den ligger.

det buler ut en bulk litt til venstre for navlen og en helt til høyre ved ribbena.. de synker litt inn og forandrer stilling i løpet av dagen.. men det er liksom ikke som det var før lenger.. kjenner såvidt spark, bare ser at den flytter seg...

det er vel fordi plassen er mindre eller?

blir litt bekymra iblandt men ser jo at magen buler ut her og der da, så alt er vel greit..

noen som kjenner seg igjen?

oi ble langt innlegg:)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/137978405-lever-du-inni-der/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis du er det minste i tvil, har dårlig magefølelse eller er urolig synes jeg du skal kontakte føde avd på ditt sykehus med en gang!

Det har vist seg så mange ganger at den gnagende følelsen av at noe er galt stemmer - best å sjekke det ut!!

Uff, ikke meningen å høres hysterisk ut her altså, men bedre å sjekke - enn å la være og så oppdage det når det er for sent.

Flere her inne som har skrevet innlegg om at de er glade de sjekket opp, fordi det var noe galt - men lille kunne reddes - lenge før tiden.

Jeg kjenner meg veldig igjen. I uke 31 lå han med hodet ned og fikk jeg alle sparkene opp til høyre mot ribbena. Så slyttet han på seg og jeg kjente ikke spark, bare at han presset enten rompa eller hodet ut i sidene. Men nå har han snudd seg igjen og sparker meg knallhardt i venstre side.. Nå savner jeg bulinga :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...