Gjest Skrevet 11. juni 2008 #1 Skrevet 11. juni 2008 er tolv uker på vei til mandag.. er så utålmodig. vil bare se at alt er ok der inne.. noen som har peiling på privat UL i kr.sand?? tidligere erfaringer?? pris? location??
Gjest Skrevet 12. juni 2008 #2 Skrevet 12. juni 2008 Jeg tror da ikke det er en privat-UL klinikk, men om du går til dr nordland, eller faber-swensson, i dronningensgate, kan du få tidlig UL der. Bare si til legen din at du er engstelig, og gjerne vil se at det lever der inne, så får du henvisning til en av dem der Jeg har ikke betalt noe der, noengang, i og med at jeg har vært gravid. Da er alt gratis:) Men igjen, dette er ikke en privat-klinikk tror jeg.. Men ta å prøv du! Himla greit å ikke betale noe;)
♥makronelle♥ *fødeklar* Skrevet 12. juni 2008 #3 Skrevet 12. juni 2008 hei du=) vet det er utrolig lange vente lister hos faber og nordland...utrolig mange som virkelig "trenger" time der som må vente lenge. synes derfor du skal bestille privat ul. dette får du hos tronstad på tønnefabrikken nede med kjøita. har vært der selv, koster 800 kr, men er UTROLIG verdt det. de tar seg gooood tid til deg og ser på babyen i alle krinkler og kroker. du får også masse flotte bilder. en helt utrolig opplevelse synes jeg, og virkelig verdt pengene=)
Gjest Skrevet 12. juni 2008 #4 Skrevet 12. juni 2008 tusen takk fastlegen min holder til å dronningens.. har fått brev fra sykehuset å fått time 8 august så han sier nok at jeg får bite tennene sammen å bare vente... blææææærk heheh
♥makronelle♥ *fødeklar* Skrevet 12. juni 2008 #5 Skrevet 12. juni 2008 ja det er utrolig lenge å vente. synes nesten det er helt umennesklig å gå rundt så lenge å ikke vite. jeg ble dritt deppa og redd av det....så for min del var det vel verdt pengene=)=) min lege er også i dronningens forresten=)
Gjest Skrevet 12. juni 2008 #6 Skrevet 12. juni 2008 dumme meg leser jo masse om tom forstersekk og kjemisk graviditet blablabal.. går jo på helsa løs dette.. ikke at en ikke er nok gal i hodet fra før bare av å være gravid hehehe.. nei jeg må nok ringe til tønnefabrikken eller hva det var å høre.. betaler lett 800kr for å lettes litt, men så er det jo det om jeg tør da.. for tenk om?? off jeg må slutte å tenke.. blir jo så galen hehe..
Gjest Skrevet 12. juni 2008 #7 Skrevet 12. juni 2008 har du nr til han på tønnefabrikken ??? eller om han har noe nettside?
♥makronelle♥ *fødeklar* Skrevet 12. juni 2008 #8 Skrevet 12. juni 2008 ååå stakkars...kjenner meg så igjen i det du skriver. er inne her fra 3 tri å sniker. er 30 uker nå=) men du skal vite at i de aller fleste tilfeller går det jo greit....men vet det er en liten trøst når en er så bekymra. nei ring ned å få en ul....så slipper du å tenke mer på det. fikk time samme dagen som jeg ringte så det gikk veldig fort=) er det ditt første barn?
Gjest Skrevet 12. juni 2008 #9 Skrevet 12. juni 2008 fant siden. ja da skal jeg ringe i morgen.. er mitt første barn ja. så jeg er liksom helt fersk på alt. er jo veldig ung også (20år) hadde vært helt herlig å bare visst at det sto bra til der inne.. skulle jo hatt et vindu inn til mini.. urettferdig at vi ikke kan ha mer kontroll på noe som faktisk er inni oss hehe..
♥makronelle♥ *fødeklar* Skrevet 12. juni 2008 #10 Skrevet 12. juni 2008 ja helt sant! så bra at du fant nummeret. det er ei dame by the way=) hehe! lykke til! fortell gjerne hvordan det gikk, og det at du er ung er ikke noe problem=) kommer til å gå veldig fint vettu=) klem! natt natt!
Juli jente Skrevet 13. juni 2008 #11 Skrevet 13. juni 2008 kommer innom fra 3.tri. jeg var på privat ul hos kristin på tønnefabrikken. hun er kjempeflink og har nesten ikke ventetid. =) det er verdt pengene.
Gjest Skrevet 13. juni 2008 #12 Skrevet 13. juni 2008 å så bra bestilte time der idag fikk time allerede til torsdag halv et. hun beklagde at det ble så sent pga de skulle på noe kurs hehe. virka som noen veldig hyggelige folk.. kansje jeg får lagt ut noen bilder også ) får du bildene på dagen da? eller sender de de til deg senere?
Gjest Skrevet 13. juni 2008 #14 Skrevet 13. juni 2008 hurraaa barnefaren er på fisketur med gutta den helga så da må jg vel sende på mobilen hans )))))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå