Gå til innhold

Da er jeg her igjen!

Dukkedeisi

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tusen takk! Jeg er kun inne i min femte uke, og det er mer vissheten om at det er et stort lite underverk som har tatt bolig i kroppen min igjen, enn følelsen av å være gravid. Drikker mye vann og løper på do en del, pluss at jeg blir fortere sliten i bena, det er vel kanskje det eneste jeg har av merkbare endringer så langt..vel, jeg er nok mer trøtt også:-). Har såvidt rukket å begynne på jobb igjen etter endt permisjon og går ut i lang ferie når pappaen er ferdig med sin permisjon. Passer meg veldig fint!

God helg!

Hei igjen, jeg hadde nicket mam2007 sist, denne gangen har jeg termin 2 dager etter deg den 22 feb. hvis alt går bra. Jeg har fått bestillt meg legetime allerede for å få satt opp tidlig ul og få søkt om fostervannsprøve, like greit å få det unnagjort før ferien, slik at timene er klare på høsten. Hvordan er formen din? Hvordan går det med ettåringen din ? Er det full fart fra morra til kveld?

Klem fra meg.

Annonse

Hei mam2007:-)

Formen min er bra, men jeg er veldig trøtt for tiden. Det ber heldigvis noe som bedrer seg etterhvert,vet jeg. Snuppa er ei superjente som er blid og morsom, er litt irritert innimellom pga.kløe i gommene,men ellers glad. Har henne på puppen enda,det blir litt pupping på natta for tiden, men det er i grunnen greit! I dag fikk hun på seg regntøy for første gang, vi lekte i hagen og hun liker å være ute.

Skal bestillle legetime i neste uke for evt.tidlig ul. Vet ikke enda i forhold til videre prøver..hadde ikke det sist, men kanskje det blir duo-test denne gangen.. Vi får se.

Går det bra med deg da? Har du rukket å komme deg ut i jobb?

Artig å "snakke" med en i samme situasjon!

:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...