Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen her som holder på med det??

vi skal sette inn egg i aug...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Samme her =)

Tror det blir fryseforsøk i august. Hadde nettop et ordinært IVF som ikke klaffet, satser på at høsten blir god for oss! (er søskenforsøk her i gården og)

Skrevet

trist at det ikke gikk... måtte selv ha 2 forsøk for å få gutten vår...

var tungt når det ikke gikk...

men.. vi får ha gode tanker for aug... venter på infobrev i posten vi... gutten vår er bare 7 mnd....men er absolutt klar for en til...

Skrevet

Dere er raskt ute med nestemann da! =) Vår er 2 1/2 nå, vi har trengt tida vi ;)

Vi hadde flaks med førstemann, det klaffa på første fryseforsøk sist.

Nå har vi hatt et frys og et ord. ivf... vi venter og på infobrev nå, vi vet ikke om vi skal ha stimulert forsøk eller "naturlig". Om vi skal ha stimulert insett, starter vi i såfall i fellesferien. Skal bli godt å klemme på med et nytt insett, trenger no' å se fremover til =)

Skrevet

vi er tidlig ute ja, men er veldig klar... har den snilleste gutten, og ikke noe tøft i det hele tatt.... så kan nok kanskje få oss en smell.... men det får vi ta som det kommer... blir jo i såfall litt mellomrom mellom de om det lykkes med engang...

Skrevet

Hei.

Jeg holder også på med søskenforsøk. Har hatt 5 negative forsøk og skal ha mitt første fryseforsøk i august.

Skrevet

Så kjekt (på en måte) at vi er flere da.... kan følge med hverandre...

gleder meg til å få infibrevet... blir litt mer virkelig da... gik fort i svingen her.. snakket om det her en dag, så hadde gubben ringt, og nå er vi gang... deilig... hehe

Jeg kjenner noen folk her fra før, men har logget meg med nytt nick... vi skal ha en hemmelighet denne gangen meg og mannen.. sist visste ALLE... så noen nick er kjente for meg..

klemz

Skrevet

Holder også på med søskenforsøk nå. Forhåpentligvis blir jeg ruger i morgen :-)

Og har også et kjent nick fra før av, men pga hemmeligheter så har jeg laget ett nytt. Kanskje kjenner vi EGENTLIG hverandre?

Skrevet

Er på rugedag 10 nå - to fine fryseegg satt inn. Første søskenforsøk pos. men endte i MA uke 11. Skal ta blodprøve til mandag, veldig spent nå. Har faktisk vært en del småkvalm/uvel så har et lite håp nå... men uansett jubler jeg ikke før 3 mnd. har gått.

Skrevet

masse lykke til.. ikke mange dagene igjen....

krysser fingrene

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...