Gjest Skrevet 11. juni 2008 #1 Skrevet 11. juni 2008 Når skal dere begynne med spray? Vet dere sånn ca når dere skal ha uttak? Vi skal til samtale den 26 juni. Er veldig spent på når vi får komme igang.
Gjest Skrevet 11. juni 2008 #2 Skrevet 11. juni 2008 Vil bare ønske deg lykke til på samtalen Men bare forberede deg på at du kanskje ikke får startet på første syklus I alle fall ikke om du skal ha ivf. Aih kan du nok få litt raskere om dette er et alternativ for dere. Ellers har ikke RIksen egguttak i uke 29, 30 og 31 og deretter er det visst fullt noen uker. Men håper dere får startet opp så fort som mulig!
Gjest Skrevet 11. juni 2008 #3 Skrevet 11. juni 2008 Hei jeg var på samtale i februar og skal på uttak uke 27, det er litt ventetid desverre.men kanskje ikke nå det vet jeg ikke. Spray begynner man med på dag 20 i syklusen. Lykke til.
Gjest Skrevet 11. juni 2008 #4 Skrevet 11. juni 2008 Glemte forresten å si at på første forsøk startet jeg spray 22.mars og sprøyter 17. april med uttak 30. april. Så det gjelder nok å smøre seg med en stor dose tålmodighet! Dette har mange uker Og jeg som egentlig ikke eier tålmodighet Hehe
Kråkebolla :) Skrevet 15. juni 2008 #6 Skrevet 15. juni 2008 Hei vi har egg uttak i uke 27 og har gått på suprecur i 14 dager:) Vi skal også ha icsi:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå