Gjest Skrevet 11. juni 2008 #1 Skrevet 11. juni 2008 I dag tok jeg testen som bekrefter at jeg er gravid ! Begynte å bli litt kvalm for en ukes tid siden, nå har puppene blitt større, og det føles som jeg går rundt med digre ballonger foran ! De er veldig ømme, og jeg våkner hver gang jeg snur meg i senga, fordi det gjør vondt i brystene. Og så har jeg blitt så utrolig følsom ! Uansett hva jeg ser på tv, så er det enten så koselig at tårene spretter, så trist at tårene spretter, så ... Tårene spretter for alt !! Må virkelig konsentrere meg for ikke å gråte.. Men ejg klager ikke, jeg kjenner med hele meg at jeg er gravid og jeg nyter det ! Jeg skal glede meg over hele graviditeten og ta en dag om gangen !
Spent Hattiec... Skrevet 12. juni 2008 #2 Skrevet 12. juni 2008 Hei! Uke 4 her. Kjenner igjen følelsesutbruddene ja.. Jeg jobber i resepsjon og finner det svææært vanskelig å være hyggelig med enkelte kunder. Prøver så godt jeg kan da, men jeg er langt i fra "sola" som de kalte meg før...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå