Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei du :)

Leste innlegget ditt på UL-tråden jeg startet, så godt å høre at alt så fint ut på ultralyden din :) Skjønner så godt at det er kjedelig å bli satt såpass mye tilbake, men, men, det er en liten liten periode i livet da :) Jeg ble jo satt en uke fram jeg på forrige UL, men siden det var såpass tidlig, så holder jeg mest fast på den første utregningen, dvs at jeg er 16+5 nå (egentlig 17+5 i forhold til UL da). Så håper jeg at jeg i alle fall ikke blir satt tilbake i forhold til den første utregnigen, men det vil tiden vise :)

Så moro at dere har fått indikasjoner på kjønn! Har du trodd noe selv? Jeg er så kjempespent på hva det blir! Håper vi ser det, med lillegutt så vi det ikke på ordinær UL, så prøver å forberede meg på at det kan hende vi ikke får vite da. Men uansett, viktigst at vi får se liv, jeg lengter slik etter å kjenne livstegn!! Tror muligens jeg kan ha kjent noe et par ganger igjen nå, men usikker.

Selvfølgelig skal du være her snuppa :) Selv om du skulle bli flytt til desember, så er det jo her du begynner å bli kjent :) Og det er helt sikkert en god del av jentene her inne som kommer til å føde både i oktober og desember, selv om de har termin i november, så det syns jeg ikke du skal tenke på :) I alle fall håper jeg du blir her!

Hvordan er formen? Her har den vært veldig bra i det siste, kvalmen er så og si borte nå. Hender jeg får litt tilbakefall hvis jeg er veldig trett eller stressa, men ellers fint. Sliter fremdeles en del med trettheta, men greit nok. Når det var så varmt nå fikk jeg noe hevelser i beina, opplever du det?

Ikke så lenge til ferie nå, bare 2 uker igjen for min del - gleeeeder meg :) Planer for ferien dere da?

Klems

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/137976983-nina_j/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei! :D

Ja, det var jo bare en uke bak da, men det føles så lenge ut her inne :)

Legen mente jeg var 15+1 da jeg mente jeg var 16+0, så det er ikke så mye slingringsmonn! :)

Jeg går fortsatt etter min utregning jeg også, så får jeg vite mer eksakt på ul 30.juni. :)

Ja, legen ville ike si noe på kjønn, men jeg syntes jeg så en liten tisselur, men det var nedenfra, så det kan jo være kjønnslepper også...vanskelig å si egentlig, men jeg syntes det så ut som en tisselur :)

Jeg kunne ikke dy meg, så jeg la inn et innlegg på Spå/horoskop, og der mente en jeg ventet gutt, og den andre var ganske så sikker på jente..så jeg er like klok, hihi. :)

Jeg blir nok her inne ja :)

Det blir jo i november uansett har jeg funnet ut, siden jeg skal ha ks, og det er jo ca en uke før eller mer. :)

Jeg spurte legen min om når jeg kunne få en sånn ks-samtale på sykehuset, så sa hun bare at det er jo ikke så mye å samtale om i mitt tilfelle uansett, så hun kom bare til å bestille ks til meg :)

Veldig greit å få vite det nå, selv om jeg ikke stoler 100% på det før jeg får en dato! :/

Formen er ganske bra, men har fått litt kvalmeflashback de siste dagene på kvelden...trodde det hadde gått over jeg, men jeg må nok holde ut litt til. :)

Ellers så kjenner jeg litt i bekkenet visst jeg har vasket gulv eller bøyd meg mye den dagen. Får det når jeg står opp om morgenen og ut på kvelden. Om dagen kjenner jeg lite til det heldigvis!

Håper bare ikke jeg blir plaget med det..

Har ikke merket så mye til hevelser ennå, men en dag hadde jeg DE sokkemerkene på beina, hehe. :)

Så har jeg lagt på meg nesten 6 kilo allerede!! Hjelp! Hvor skal det ende? :) Jeg kommer til å se ut som ei blåse, hihi.

Jeg spurte samboeren min om det så ut som jeg hadde lagt på meg 6 kilo, og da svarte han...ja. Enkelt og greit...jeg var jo så dum som spurte, jeg vet jo at han ikke forteller hvite løgner når jeg spør om sånt uansett. :) Han ser det på kinnene mine og magen sa han. Jeg har fått litt større kjærlighetshåndtak ;)

Klarer du å holde vekten i sjakk? Jeg synes det er vanskelig..jeg spiser jo normalt og sunt, men kiloene kommer på uansett virker det som.

Det har kanskje litt med at jeg har vært lite i aktivitet pga slapphet og kvalme.

Vi tar ferie fra kalenderuke 29. Vi skal på kaptein sabeltann! :)

Gutten vår har gledd seg lenge allerede. :)

Ellers blir vi hjemme og styrer i hagen. Mye som skal ordnes i år av både støttemurer og platter, så vi får se hvor mye vi rekker.

Jeg får jo ikke lov å hjelpe til engang, så det blir vel litt planting på meg ;)

Har dere hus og hage?

Klem

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/137976983-nina_j/#findComment-137994640
Del på andre sider

Heihei!

Såg innlegget ditt om at alt såg fint ut på ul!! :D Så flott!

Jeg har nedtelling nå, bare 12 dager igjen :)

Håper å ikke få beskjed om forstørret nyrebekken sånn som sist...vi vet jo ikke om det var det som gjorde at jeg mistet, men er på en måte det eneste som ikke såg 100% perfekt ut sist, så en gjør jo sine tanker...men vi vet jo knøttet har det godt inni der foreløpig ihvertfall! :)

Gleder meg, men gruer meg litt likevel. :)

Jeg har vært nervøs for hver ul jeg har vært på denne gangen, for at vi ikke skal se liv, men så snart jeg har sett hjertet slå, har jeg bare slappet av og nytt synet ;) hehe

Er formen noenlunde bra med deg da?

Så gøy å bli flyttet frem da forresten :)

Jeg er utrolig spent på hvilken dato jeg får.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/137976983-nina_j/#findComment-138037524
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...