Gå til innhold

savner tvillingene mine.

søskenforsøk

Anbefalte innlegg

Skrevet

HEI

vet ikke om det er rett av meg og skrive her inne. Håper ingen blir redde eller støtt. jeg er tvillingmamma men har bare en av tvillingen hos meg her på jorden. Brukte mye tid i svangerskapet på og bli trygg på at jeg skulle bli mamma til to. At jeg skulle bli tvillingmamma. jeg gledet meg så vanvittig. Jeg ble det også. I nestne en mnd opplevde jeg lykken over å ha båret frem to barn, over å være tvilling mamma men så kom ulykken og jenta mi døde.

Jeg tar med dette innlegget et slags farvel med tvillingene mine. Har brukt så uendelig mange krefter på og sørge over datteren min. Nå er turen kommet å ta farvel med "tvillingene"

jeg har hatt så lyst å tilhøre gruppen her inne men gjorde det ikke da jeg var tvilling gravid eller utøvende tvillingmamma. Nå er det for sent men jeg måtte bare innom her en gang, og så tar jeg farvel.

Med dette tar jeg farvel med min identitet som tvillingmamma. Det er veldig sårt men viktig for meg å gjøre dette.

ønsker alle her inne masse lykketil. ønsker alle tvillingene her inne masse lykke til.

Alt godt.

takk til dere som har lest.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så trist... :(

Las nettopp et avsnitt i "Boken om tvillinger 0-10 år" om dette temaet... Gjorde inntrykk... Der blir det omtalt som et tabu, men synes det er heilt feil at det skal vere sånn!

Takk for at du delte tankene dine med oss, og stå på videre!

Skrevet

Dette var rørende lesning. Klarer nok ikke helt å sette meg inn i situasjonen din, da jeg selv aldri har mistet et barn - jeg kan bare ane sorgen du og dine har måttet gå gjennom. Du høres ut som en klok jente som har håndtert sorgen på din egen måte. Håper at den lille visitten inn på disse sidene gir deg den avslutningen du håper på og at du har krefter og pågangsmot til de neste fasene i livet. Ønsker deg lykke til og alt det beste for deg og dine!

Skrevet

hei..

ville bare si at jeg vet hvordan du har det.. mistet selv den ene tvillingen min for 10 uker siden og prøver alt jeg kan å bruke mine krefter på det positive ved gutten jeg har igjen, men føler meg så delt i alt... det er absurd å være glad mor på ene siden og gå til min sønns grav på den andre... mange sier til meg at jeg må være takknemlig for han jeg har igjen, men for meg er det alltid et barn for lite som alltid vil savnes sterkt...man blir like innstillt på å vente to som man blir på å vente en.. dagene går fremover og jeg vet jeg må komme meg igjennom og være sterk for min andre sønn..

sorgprosessen er lang

Skrevet

kjære deg som har mistet en gutt, en tvilling!

jeg vet så inderlig godt hva du går gjennom. Det er nesten ikke til å bære. Men du klarer det. Det er veldig vanskelig for omgivelsene og forstå hva vi opplever . Det strider mot all natur, all bilogi, det strider rett og slett i mot alt og skulle glede seg over et liv og samtidig ta inn over seg tapet av det mennesket som ikke fikk leve. På fredag er det fire år siden min datter døde. Det har vært fire utfordrende år. Men også år med glede og med tro på livet og på kjærligheten....... Du klarer dette. Det er vanskelig. Det er fryktelig vondt. Og sakte men sikkert vil du også kjenne ren glede og kjærlighet til sønnen din som du har hos deg.

jeg er medlem på et forum som heter englesiden.com

jeg vil på det varmeste anbefale deg og bli medlem her. vi er flere der inne som har mistet en av tvillingene våre og støtten og forståelsen vi gir hverandre kan ikke beskrives i ord.

Hvis du blir usikker av å se forsiden så kan jeg svare deg litt mer om hvordan alt fungerer. Det er et lukket forum og du bestemmer selv hvor aktiv du vil være.

Uansett hav du velger så håper jegd ere får tilbud om sorg gruppe. Jeg håper du har mennesker rundt deg som vil tåle og stå i dette sammen med deg.

En uendelig stor klem fra meg.

Skrevet

Uff så forferdelig! Du har min store medfølelse!

Stor klem!

Skrevet

Trist å lese.:(

Skrevet

her sitter jeg og griner. Mine to er 6 uker gamle til fredag, og jeg hadde falt totalt sammen om noe skulle ha skjedd med en av dem. Selvfølgelig er man inne på tanken når de er så ferske., at noe kan skje, så jeg våkner av hver knirkelyd de lager, og lytter til de puste.

Dere kommer alltid til å være tvilling mamma, men har ikke den ene hos dere lenger.

uff, så trist.

tror jeg skal gå og kose litt ekstra med barna mine, vi er heldige som har friske flotte barn.*knock on wood*

Stor klem fra meg.

Skrevet

Uffa, jeg føler så med deg til tross for at jeg sikkert bare skjønner litt av hvor vanskelig du har og har hatt det. Men det høres helt klart ut som du er en veldig sterk dame som virker å ha klart deg veldig bra, hvilket gjør meg mektig imponert!

Stå på og masse, masse lykke til til deg og!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...