Anonym bruker Skrevet 11. juni 2008 #1 Skrevet 11. juni 2008 Hvordan fungerer det? Hvordan er arbeidsdagene? Klarer man seg "alene" eller er man dønn avhengig av hjelp fra far og evt. annen familie? Dette er innenlands. Takk for svar.
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2008 #2 Skrevet 11. juni 2008 Alenemor her... Har aupair. Og foreldre som hjelper mye til. Mange overnattinger hver måned. Det går kjempebra.
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2008 #4 Skrevet 11. juni 2008 Djiiiiis, jeg er sikker på det er flere enn natalia som jobber som cabin crew OG har barn!! Dessuten virker det som om HI tenker på å begynne og jobbe, og ikke allerde gjør det...
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2008 #5 Skrevet 11. juni 2008 Ja jeg tenker på å begynne å jobbe. Det er utlyst en stilling og jeg syns det virker veldig spennende. Takk for svar. HI.
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2008 #6 Skrevet 11. juni 2008 Var ikke spm til HI, men til anonym 19:06. Skjønner da at ikke HI er Natialia, hun jobber jo alrede som flyvertinne og lurer sikkert ikke på det som HI spør om. DUST.
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2008 #7 Skrevet 11. juni 2008 Jeg "kjenner" en som er alenemor og flyvertinne. Hun har au pair som på forhånd har vært klar over at det blir mye jobbing i perioder og lite/ingenting når hun er hjemme. Man får nok aldri 8-16-jobb som flyvertinne, noe man må for å klare seg helt alene, hvis det var det du lurte på...
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2008 #8 Skrevet 11. juni 2008 Da jeg var tenåring var jeg nabo med en tobarnsmor som jobbet som flyvertinne... Hun hadde mann da, men han jobbet også kvelder av og til. Når det kræsjet så begge jobbet samme kveld satt jeg barnevakt der. Begge hadde vaktlister for en måned fremover, så jeg ble "booket" i god tid. Satte veldig pris på den lille jobben jeg :-)