Gitte ♥tvillingmamma♥ Skrevet 11. juni 2008 #1 Skrevet 11. juni 2008 Da gikk det ikke vegen for meg. Alt har gått fint hittil, ingen blødninger eller tegn på noe galt. Var på UL idag, 9+4, og der var det ikke liv i fosteret. Hadde stoppet opp ca uke 7. Er bare helt nedfor og deprimert, selv om jeg vet det er mange som opplever dette kom det som et sjokk. Fra himmel til helvete kan du si. Skal på utskraping i morgen. Nå legger jeg meg ned og griner videre...
maleen Skrevet 11. juni 2008 #2 Skrevet 11. juni 2008 Nei..... Huff så leit.. Bare gråt du... Gir deg en kjempe stor trøste klem....
En til kansje?!? Skrevet 11. juni 2008 #3 Skrevet 11. juni 2008 Nei, så leit. Har vært der selv, å jeg tror alle opplever det som et sjokk, og en sorg. Gi deg selv lov til å sørge over den lille du har mistet, og prøv å snakk med en person som er nær deg og forstår følelsene dine. Det er så grusomt å bære på det alene. Jeg vet det hjelper lite akurat nå, men de aller fleste blir fort gravide igjen etter å ha mistet. Så vi krysser fingrene for at det gjelder deg også.
StorkeMammaen Skrevet 11. juni 2008 #4 Skrevet 11. juni 2008 Så utrolig trist. Vet ikke hva jeg skal si annet enn å gi deg en trøsteklem. Kjemp videre!!!
HH72 Skrevet 11. juni 2008 #5 Skrevet 11. juni 2008 Så det i en annen tråd, men svarer her også, jeg. Utrolig triste nyheter. Mange klemmer fra meg
lillebie på`n igjen Skrevet 11. juni 2008 #6 Skrevet 11. juni 2008 huff så trist, føler med deg, virkelig! stor trøsteklem fra meg
Månestråle75 Skrevet 11. juni 2008 #7 Skrevet 11. juni 2008 Å nei, så trist ( Skjønner godt at dette ble et sjokk for deg..
Tjorven1 Skrevet 12. juni 2008 #8 Skrevet 12. juni 2008 Huff så dumt og så trist og så vondt.. Vet jo alt for godt hvordan det føles selv... Utrolig meningsløst og urettferdig - hvorfor liksom? hvorfor? Men som en annen nevnte her, trøsten er at det er lettere og bli gravid igjen etterpå. Men vent litt - i allfall en syklus. Sett deg ned å grin og depp, det har all rett til.. Du kan gå inn på bloggen min om du vil å lese om hvordan jeg har hatt det etter abort. Min dypeste medfølelse :-(
capp Skrevet 12. juni 2008 #9 Skrevet 12. juni 2008 Hei Gitte Uff så leit da.......føler med deg. Stor klem til deg
callmebecka Skrevet 13. juni 2008 #10 Skrevet 13. juni 2008 Kjære deg, det var jo ikke slik det skulle gå! La tårene renne, bare du kjenner når det tar slutt. Selv om det kanskje ikke virker slik nå, kommer man seg over dette også, og om ikke lenge er du her med positiv test igjen. Ta vare på deg selv, og ta all den tiden du trenger!
lubbeline Skrevet 13. juni 2008 #11 Skrevet 13. juni 2008 Hmmm....dette var jo ikke slik det skulle gå nei, føler med deg...ta vare på deg selv..!
angelica-s Skrevet 15. juni 2008 #12 Skrevet 15. juni 2008 Å nei så trist:( Føler masse med deg... stor trøsteklem:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå