Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg har hatt et mislykket IVF forsøk i forrige uke. Det var forsøk nr.1. Blir så utrolig lei meg.........

Nå må jeg bare lete etter ny energi for å mote meg opp til neste forsøk etter sommeren. Heldigvis er det sommer og lyst.......tror jeg har gått på veggen om det hadde vært den mørkeste årstida nå.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Føler så med deg. Jeg hadde mitt første IVF i begynnelsen av mai og hcg var for lavt til å regnes som positivt i følge Riksen. Begynte å blø noen dager etterpå.

Har allerede avtalt nytt forsøk etter sommeren, men nå skal jeg bare nyte ferie, sommer og sol :) Skal kose meg masse i sommer med vin, gode myke oster (som man ellers ikke kan spise om man blir gravid...hihi) og ikke egentlig tenke så mye på babylaging.

Har du avtalt nytt forsøk til etter sommeren? Hvilken klinikk hører du til?

Skrevet

Hei!

Jeg er i samme situasjon som deg. Hadde første forsøk nettopp, med negativ blodprøve fredag. Jeg synes det er utrolig tøft! Har ingen energi, og synes forsøket tok på. Fysisk (ble overstimulert), men mest psykisk. Har allerede avtalt nytt forsøk over sommeren, men synes det er veldig lenge til. (Sist i september.) Hva skal jeg gjøre til da? Og hvorfor er ALLE rundt meg gravide?????? Snufs...

Skrevet

Ja, skal ha nytt forsøk i august. Hører til på St.Olavs i Trondheim. De er veldig flinke, og behagelige alle sammen som jobber der. Har egg på frys, så det blir en ny spenning da....... men som du sier så skal jeg også nyte vin og ferie inntil da. Håper på mye sol:-)

Ha en fin fin ferie:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...