Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tok jo test igår og den var veldig positiv, nå har jeg fåtten menslignende blødning. Er så fortvilet gikk dette galt alikevel?? Noen andre som har opplevd dette og som det har gått bra med? Jeg har fremoverliggende livmor kan det ha noe å si? Please svar meg noen...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg blødde fra dag ti til fjorten....vet ikke hvor langt du er på vei da, men det kan være normalt å blø litt i første trimester...

Skrevet

Jeg har lest at det er 25-30 prosent av alle kvinner som føder velykkede barn som har blød i svangerskapet. Jeg fikk selv beskjed om at om det er mindre enn ved en mens er de nok bare en liten blødning, men er det lik eller mer enn mens er det ikke så bra.

Men har lært meg at det er ingen regel uten unntak, noen har store og lange blødninger under hele svangerskapet å føder perfekte barn.

Det du kan gjøre er å måle hcg nivået ditt i dag/morgen og så igjen to dager etter. Dette for å se om nivået øker eller synker. Det er det de har gjort med meg bla. da får du svar i løp av 3 dager, eneste måten å sjekke det så tidlig.

Lykke lykke til - håper dette bare er en av de normale uforklalige blødningene. Det er vanlig å få blødninger i forbindelse med sex eller treninge(hopping/dansing) i førstetreminster. Nesten alle mine venninner som har hatt blødninger og fått perfekte barn har fått det i forbindelse med sex.

Håper dette kan hjelpe deg litt, eller jeg vet jo - ingen ting hjelper...

Men gå å snakk med legen din om å få målt hcg. Nytter ikke bare med en gravid test, jeg hadde hcg over 20 000 i flere uker etter siste abort.En graviditetstest slår ut på 25.

Lykke lykke til!

Skrevet

Jeg hadde blødning samtidig med at jeg testet positivt, dvs dagen før og samme dag som testen var positiv. Nå er jeg 10 uker og så et levende foster på UL da jeg var 7 uker. Så det er absolutt håp-kan være en implantasjonsblødning. Lykke til!

Skrevet

Har forresten hatt blødninger seinere også-4 ganger-men alt ser bra ut og jeg føler meg VELDIG gravid. Utrolig vanlig å blø, spesielt tidlig i svangerskapet

Skrevet

Hei alle sammen!

Jeg blir ordentlig rørt av deres tilbakemeldinger takk for støtte og deres ærfaringer. Skal til legen på torsdag og skal ta blodprøve i morgen og på mandag. Krysser fingrene for at dette går veien. Nok en gang tusen takk og lykke til til alle andre som prøver eller er gravid:)

Skrevet

Spennende :-)

Håper den er økende, hvordan er det med deg nå?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...