Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Merker at fokus er fjernet litt fra jobb om dagen...tenker mye på "den lille". Når jeg er hjemme har jeg nok med å holde en 1 1/2 åring med selskap og komme meg tidlig i seng. Men på jobb da flyr tankene en del og spesielt etter lunsj er jeg ikke lenger flittiglise men heller en sliten småbarns mor som drømmer om senga...Var det med nr.1 også en periode før energien tok fatt....gleder meg til andre trimester :) Flere som er slitne og trøtte ?

Men skal ikke klage, tror kvalme hadde vært langt værre ;)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/137974994-konsentrasjonsvansker/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har det akkurat slik jeg også. Klarer ikke å holde tankene på ett sted lenge!

Er så sliten og kvalm nå at jeg har blitt sykemeldt 50%, pga en jobb med veldig høye krav til konsentrasjon. Og konsentrasjonen er virkelig lik null for tiden!

Gleder meg også til andre trimester :)

Du som har gjort dette før - er det sant at kvalmen blir borte og energien tilbake i 2. trimester? Har aldri gjort dette før :)

Trøst deg med at det er flere av oss som sliter med fokus om dagen.

jeg var veldig trøtt i uke 7,8 og 9 men nå klarer jeg faktisk å være våken helt til kl 23:)

Har heldigvis ikke vært kvalm en eneste dag, men har følt meg litt uggen, (nesten litt fyllesyk) Det skal vist bli bedre i 2 trimester så vi får bite tennene sammen og se frem og tenke på den gode karamellen vi bærer på:)

Godt det ikke er bare meg :-)

Jeg er trøttere enn vanlig og tankene flyr utrolig lett av sted foran PC-en på jobb. Men det var akkurat likt sist og husker at trøttheten slapp taket plutselig (sikkert rundt overgangen til 2.trimester). Var så deilig å bli kvitt den at jeg fikk sikkert mye ekstra energi bare av det! men var ihvertfall i kjempeform frem til helt de siste dagene da jeg begynte å litt mye vann i kroppen. Mye energi - kanskje litt vel mye, for jeg burde nok tatt det litt mer piano, hehe.

Så håper på det samme nå i runde 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...