Gå til innhold

Det var ikke noen der inne!

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Var på tidlig ul i uke 13, og fikk mitt livs sjokk; der var det bare en morkake og en tom fostersekk. Morkaken produserte hormoner, så alle symptomer var på plass, men altså ikke noen spire. Den hadde gått til grunne tildig og blitt absorbert av morkaken. Hadde en utskrapning på mandag og føler meg nå så utrolig tom og trist. Har to nydelige jenter fra før, men vi hadde så veldig ønsket oss en liten en til. Jeg er 38 og vet ikke om jeg orker å risikere dette en gang til.

Mens vi ventet på å få utført utskrapningen satt vi på gangen på føden på Riksen, en fryktelig påkjenning å se de skjønne små nurkene og høre fødende kvinner stønne og skrike bak dørene. Jeg skulle jo vært der selv om noen mnd.

Til dere som har mistet mange ganger må jeg bare si at jeg beundrer dere, skjønner ikke hvor dere tar motet fra...

Fortsetter under...

Hørtes helt forferdelig ut, og ønsker deg lykke til. Må være en merkelig situasjon, å sitte med alle symptomene og ikke være gravid. Men i og med at du har to friske jenter fra før av tilsier jo dette at du helt sikker kan få et nytt friskt barn. Ikke gi opp håpet!

Klem

Opplevde det samme i januar, men jeg var heldigvis på tidlig ul i uke 8 grunnet MA i uke 18 i fjor. Så ingenting. Det var gått til grunne tidlig.

MEN: jeg ble gravid igjen etter en mens, og er nå 17 uker. Jeg var veldig redd (er det forsåvidt enda), men vi ville så gjerne ha en til.

Håper du tør å prøve igjen, hvis det er det du ønsker.

Lykke til!!

Uff, ja det er ikke noe gøy. Opplevde selv det samme i påsken. Var litt over 7 uker på vei med alle symptomer, det var bare en tom fostersekk der. De kallte det en blighted ovum (bo). Måtte inn til utskraping.

Vil bare sende deg en trøssteklemm, og si at jeg vet åssen du har det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...