Gå til innhold

Hvor mye sover deres små?

Anbefalte innlegg

Min lille er nå 4 uker og jeg syns hun sover så lite i løpet av dagen. Hun pleier å ha en soveøkt på dagen i ca tre timer. På natten pleier hun å sove fra ca kl 11 til 2-3 tiden, deretter til 5-6 også våkner hun igjen i 9 tiden. De siste to nettene har hun ofte våknet enda en gang i løpet av natten. Syns dette virker veldig lite. Hun er veldig rolig når hun er våken da.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/137974428-hvor-mye-sover-deres-sm%C3%A5/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Min er 5 uker og er mye våken på dagene.

Står opp ca 07 er da våken og får mat. Våken til trilleturen ca rundt 09.30.

Sovner i vognen og sover ca 3 timer.

Og etter det er det bare små dupper på alt fra 10 min til 40 min. Han er mye våken på ettermiddagen og har skrikeperioden sin rundt 16 til 19.

Legger han ca rundt 20 sover til alt mellom 23 og 01 , får mat ogo sover til 04 og får mat og sover til 07 igen.

Men ingen dagwer er like.

Min lille er 17 dager i dag, sover fra nitiden om kvelden til 01-03- får mat og sover igjen til 06-07, sover etter dette max en time av gangen, men så lenge han sover så godt om natta er jeg veldig fornøyd..

Mi lille prinsessa sover mye.. Begynner med kvelden jeg. vi legger oss rundt kl 23, sover til 4-5, spis, skifter bleie, sover til 7. spis. og sovner. Jeg står opp med storebror. Når han har fått stell,mat opperksomheit osv, vekker jeg henne, for å stelle henne, å da spiser hun mer, å sovner igjen til i 11-12 tiden, spiser, får stell kos å oppmerksomhet, å sovner igjen. Storebror står opp fra sin førmiddagslur rundt kl halv 2. så er litt uheldig akkurat her, for da er dem sulten samtidig. hehe.. hun får pupp,å han får middag. Så sovner hun igjen etter en times tid våken. så får hun pupp rundt kl 5 igjen, så sover hun til lille gutten er i seng til kl 8. Da er hun våken en times tid igjen, sovner å våkner rundt kl 23. da er det kvelds stell, å så legger vi oss.

Jeg er i grunn glad hun sover så mye, for storebror på 15mnd er rimelig sjalu. Eneste er at jeg syneste det er rart hun sover så mye, for første mann var mye mer våken, å hadde hyppigere puppe måltider.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...