Anonym bruker Skrevet 11. juni 2008 #1 Skrevet 11. juni 2008 Ho trur ho har dei perfekte ungane, greit nok alle har sine meninger om ting. Men ho er EKSTREM. Eg må ikke kjøpe kle til ungene mine, for eg kan LÅNE av ho, eg må ikke kjøpe utstyr, for eg kan få KJØPE av ho. Må begynne med banan, brødmat, is osv helst når ungane er en mnd gammel. Tripp trapp stol er veldig fyfy, for den tipper så lett, så må KJØPE hennes stol (som er så stor at vi faktisk ikke har plass til) Å må iverfall ta KS for det er så bra (ho har aldri født normalt), føde normalt er fyfy.. Kan eg ikke få velge sjøl?? Ho blir sur når eg gjer ting på min måte, å kjøper kle på h&m, cubus, lindex osv. For ungane mine går vist med "mote" kle, det er fyfy.. Kler ungane mine i behaglige kle, å vil ikkje kalle det mote kle når dei er så små heller.. Blir så sur når folk trur dei veit bedre enn meg, eg er jo ikkje helt grønnsak.Selvfølgelig er det lov å komme med tips og råd (tar gjerne imot det), men ikke sånn som ho driver på. Uff, blir så gal. Blei rotete, måtte bare få ut litt.....
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2008 #2 Skrevet 11. juni 2008 me har vel itje sama svigersyster?. BLÆH jeg hater alle sviger"systerne".
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2008 #3 Skrevet 11. juni 2008 Egentlig eg og, men svigerinna er verst.. Grusomt *klage klage* hehe
L@boline Skrevet 11. juni 2008 #4 Skrevet 11. juni 2008 Selvfølgelig bestemmer du selv. Du få si fra at du bestemmer over dine barn, hvor og hva dere skal kjøpe av utstyr og klær etc. La henne bare bli sur, det er jo hennes problem. Skjønner ikke hvorfor enkelte skal blande seg så veldig opp i hva andre gjør.
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2008 #5 Skrevet 11. juni 2008 Eg kan heller ikke fordra svigerinna min, er arogante å tror hu er så mye bedre enn alle andre.. Alt hu å svigermor sier nå mens eg er gravid gidder eg ikke høre på, forteller de noe om hva jeg må gjøre så gjør jeg det stikk motsatte.. Føler meg litt som en tenåring igjen, men nok er nok, lei av av å hans familie legger seg oppi ting nå mens jeg er gravid, tenke på kos det blir når barne blir født,, Men svigerinna er verst for meg åg, kan ikke fordra henne å gidder ikke lenger være med på selskaper der å hun å typen er,, nok er nok..
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2008 #6 Skrevet 11. juni 2008 Jeg har en stund nå gått å hatet mi svigerinne.. men nå orker jeg ikke å unne henne den gleden ved å i det hele tatt bruke den tiden og energien det tar å hate henne så jeg er rett og slett likegyldig.... Hun er ikke lenger min eller min manns svigerinne eller tante til vårt barn. Vi har fått nok og kuttet bånd. Hun har seg selv å takke. Jeg tollererer ikke at hun går rundt og sier ting om meg som ikke er sant, jeg tollererer ikke at hun har jaget folk opp mot meg så jeg får stygge blikk fra folk jeg knapt kjenner.. Å komme til meg og snakke om ting som hun tror er eller har i tankene går slettes ikke nei..hun mixer til sin egen teori og historie..feller noen tårer og vips har hun klart å ødelegge en familie. Blir rett og slett oppgitt... Hun sier hun bryr seg om vår datter, men det er største pisset jeg har hørt. Hadde hun virkelig brydd seg om vår datter hadde hun ikke flydd rundt med usannheter om mammaen hennes og lagt opp til at familien ble splittet. Nei.. hun fortjener ikke noe fra vår side.. Om jeg er bitter?? JA.. for hun har frarøvet oss og vår datter mye pga sin ego
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2008 #7 Skrevet 11. juni 2008 Definitivt flere. Jeg har svigerinna fra helvete, trolig verdens verste svigerinne(!!!!) -orker ikke begynne fortelle en gang....Kjerringa slår bare alle rekorder i å være slem, ille, baksnakkende, intrigemaker, utakknemlig, etc etc etc lista er uendelig lang.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå