Gå til innhold

vekstestimering.

Bimsevimsen-på overtid :-(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser ut som jeg snart skal på vekstestimering. Jordmor skal snakke med Haukeland i dag! Ike fodi det er noe galt, men hun synes det er vanskelig å vurdere babyens vekst pga spekket på magen min. (Vanskelig å måle symfyse-fundus). jeg ligger i overkant på skjemaet, men det gjorde jeg forrige svangerskap også, og fikk en jente på 3600gr. Er veldig spent på hvordan det ligger an!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Drit i spekket!!

Kjempekjekt å få gå på ul igjen. Det er gøy å se når de er så store..alt blir så tydelig.

Lykke til!!!!

Skrevet

Jeg skal også på en vekstestimering til, ligger i overkant på målene, men på forrige vekstestimering var han perfekt i forhold til uken vi var i... Det er kanskje mest for å gi meg ro i sjelen, jeg har sagt mange ganger at jeg ikke gruer meg til fødselen nettopp fordi jeg vet at det ikke er noen kjempestor baby der inne. Hvis jeg får beskjed om at han ligger mye over gjennomsnittet kommer kanskje fødselsangsten snikende....

Skrevet

Jeg lå langt over gjennomsnittet på magemål.. merkelig nok fikk hun målt, enda magen er mitt ...ehm..problemområde;o)

Lille babyen min ble målt også..! Og alt gikk kjempefint.. dette var vel 3 uker før termin, tror jeg...

Så ringte telefon dagen etter,. var en forstyrret lege som hadde målt feil.. vesla mi hadde visstnok lagt på seg utrolig mye.. hun veide 3600 da - sa de.

En uke senere ble jeg satt i gang.. ut kom en helt gjennomsnittlig baby på 3555 gram og 51,5 cm....;o)

Lykke til, du får ta det som en ekstra ul:D

Skrevet

ja, blir kjekt med en ekstra ul!!. Ble oppringt av poliklinikk for gravide i går, og fikk time på mandag. det gikk raskt, for jordmor tok kontakt med dem på onsdag. Er veldig spent!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...