Gjest Skrevet 11. juni 2008 #1 Skrevet 11. juni 2008 Sist jeg reiste til Køben satt jeg og ventet på flyet og tittet litt rundt meg... Jeg ble sittende og lure på hvor mange av de andre jentene, som satt der helt alene i påvente av flyavgang, som hadde tilsvarende mengde med sommerfugler i magen som meg. Kanskje satt noen av dere andre der, noen som har skrevet innlegg her. Innlegg av håp, fortvilelse eller ekstatisk glede. Rart hvordan tankene flyr når man sitter slik å venter:-) Noe jeg ikke var klar over da jeg startet men som jeg har oppdaget i etterkant, det er at det er TO dager som er viktig i livet mitt fremover, alle de andre dagene er nedtelling til disse to dagene. Viktig dag 1; eggløsning. Viktig dag 2; forventet menstruasjon-og forhåpentligvis uteblitt menstruasjon. Nedtellingen er i gang igjen, til mitt andre forsøk, og slik går dagene:-)
Tjorven1 Skrevet 11. juni 2008 #2 Skrevet 11. juni 2008 Ha ha ha akkurat det jeg har tenkt også, når jeg har sittet å ventet. Og smilt lit med tanke på min egen hemlighet.. Alt er egenlig veldig absurd, ikke sant? Håper gullegget driver å løssner i skrivende stund, og ja - at din viktige dag 2 - bringer fantastiske nyheter... Mange gode tanker syd over mot Køben i dag :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå