Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal gifte meg i august, og kommer sannsynligvis til å starte med spray noen dager før bryllupet. Dette betyr at jeg må begynne med sprøyter mens vi er på bryllupsreise. Skal bruke Puregonpenn.

Noen som har erfaring med hvordan det er å få med med penner med sprøytespisser ombord i fly? Tør ikke ta sjansen på å legge det i bagasjen i tilfelle kofferten blir borte. Skal selvfølgelig ha med legeattest og originalemballasje, men er likevel bekymret for at jeg skal få problemer i sikkerhetskontrollen.

Alternativt: Kanskje noen av dere har noen ubrukte sprøytespisser til Puregon-penn å gi bort (det er jo ofte flere enn man trenger i hver eske)? Hvis jeg legger så mange jeg trenger i hver av koffertene, bør det jo gå greit selv om jeg ikke skulle få dem med på flyet...

Fortsetter under...

Skrevet

Hei

Gratulerer med nært forestående bryllup, har 2 års bryllupsdag i september, så føler meg fortsatt ganske nygift selv, hehe.

Hadde nok tenkt det samme som deg og puttet noen spisser i koffertene også.

Mener jeg har igjen noen fra de forrige forsøkene også, dersom du skulle trenge det, men vet jo ikke hvor du bor hen.

Alternativt kan de sendes i posten,i så fall så kan du bare sende meg en PM, ok?

Skrevet

Hei !

Jeg har reist flere ganger med sprøyter og spisser i håndbaggasjen,

og det har aldri vært noe problem.Faktisk aldri fått spørsmål heller.

Så lykke til med bryllup,bryllupsreise og forsøk !

Hilsen

Skrevet

Hei, det skal gå fint så lenge du har med legeattest og originalemballasje. Hvis frem dette på eget initiativ, sammen med pennen og spissene så blir det enda mindre problemer. ;) Vi er veldig vandt til dette med insulinpenner nemlig, og de er hyggeligere når vi selv sier det enn når de leter i veska mi og finner spisser overalt.. hehe..

Skrevet

Du kan ta med spisse gjenstander (bunadsnåler etc etc) under 4 cm lange.Eller var d 6 cm?? Uansett så skal du være safe.Du kan jo også gå innom www.osl.no

Gratulerer, og ha en vidunderlig bryllupsreise og masse lykke til med stikkinga :-)

Skrevet

Hei, Christiane!

Jeg vil gjerne ha kontakt med deg, men får bare feilmelding når jeg prøver å sende deg en PM. Kan du prøve å sende til meg først?

pus69

Annonse

Skrevet

Har sendt deg PM, fikk ingen feilmelding..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...