Gå til innhold

Hexa:o)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser du noen graviditet på meg nå? eventuelt når og hvilket kjønn? hvor mange ser du tilsammen?

Lurer så fælt på hva som skjer fremover... er jeg ikke gravdi innen sent i juli så tror jeg det blir studier på meg fra høsten. Om jeg blir gravid før det, så vil jeg beholde jobben jeg har nå... synes allikevel det er litt skremmende å eventuelt bli gravid hvis jeg blir student...

Blir veldig glad for svar:o)

Takktakk:o)

Jeg er født 041082

Videoannonse
Annonse
Skrevet

God morgen :)

Dårlig form om dagen? hehe..neida..

Jeg er litt i tvil, det er stor sannsynlighet for at du er gravid nå, eller blir det fort fort fort..:)

Men som sagt, er litt i tvil.

Ble du mor i år?

eller i fjor?

hmm...

*hexa*

Skrevet

Hehe... hva mener du med dårlig form? Føler meg egentlig i fin form jeg... litt sliten etter at jeg har begynt i jobb for en måned siden... vært i permisjon frem til mai ja... har en gutt som fylte 1 år nå i mai... så du har rett, jeg ble mor i fjor:o)

Så du tror kanskje det klaffer snart eller at det allerede har gjort det... spennende! Hva slags kjønn ser du da? Og ser du om det kommer flere??? da tror du ikke det blir studier fra høsten da kanskje? Ser du om jeg får studert senere da? Tenker på å bli jordmor, tror du det jeg vil trives med det, hvos det er det jeg blir???

Ble mye det her... hvordan spår du egentlig?

Tuuuusen takk hexa... har ikke sett deg her før, er du ny du eller?

Skrevet

Tror muligens det har klaffet, eller kommer til å klaffe neste syklus!

Mulig du får ei jente, men i fremtiden får du også en gutt tror jeg...

ikke tvillinger.

Du vil elske å være jordmor, men så først formeg sykepleier.

Du kommer til å studere, men om et par år? hehe..

ønsker deg lykke til:)

*hilsen hexa*

Skrevet

Så spennende! Skal gi deg tilbakemelding jeg... hvis du henger litt rundt her...

Hmmmm... vi får se da... er nemlig jordmor jeg vil bli. Skulle ønske jeg slapp sykepleien for å bli det,men da må jeg jo til Danmark for å studere og det er uaktuelt... blir spennende å se hva fremtiden bringer:o) Studier om et par år høres i grunn fint ut det... hihi...

Takk for lykkeønskninger, og for at du tok deg tid til meg! Ha en herlig dag!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...