Gå til innhold

Da er nok løpet kjørt for meg...:(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mensen har dukket opp!! Er bare kjempe lei meg...

Det blir nok en lang sommer, blir fryseforsøk til høsten....

Lykke til videre alle sammen...

Klem

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Håper det klaffer for oss begge til høsten igjen da, Silje!!

Da skal det bli vår tur!!!

Prøve å kose oss masse i sommer og se fremover!!

En god klem

Skrevet

Ja håper virkelig det...:) Bare griner og griner.. Greier ikkje å stoppe:(

Og dette er vårt 1 forsøk.....

Tror nok det kommer til å bli en laaang sommer, men vi får prøve å kose oss og slappe av..:)

Klem

Skrevet

Forrige runden mista jeg 1 forsøk i SA uke 6, negativ 2 forsøk men så kom prinsen etter 3 forsøk. Så ikke gi opp riktig enda! Mange som må gjennom noen flere runder før ønskebabyen kommer ;-)

Skrevet

Hei

Testet selv negativt på torsdag på tredje icsi, så vet godt hvordan du har det.

Blir fryseforsøk på meg også i august.

Selv om det ikke føles sånn akkurat nå, så blir det faktis lettere om noen dager.

Husker at første forsøk var det værste å teste negativt på, man har så store forhåpninger at fallhøyden blir så enorm når man mislykkes.

Råder deg til å gjøre alt du har lyst til i sommer, kose deg, reise på ferie og slappe av med din kjære.

Ønsker deg en god sommer, plutselig er det august.

Skrevet

Synd da Christiane..... Enig med deg, det er absolutt det første neg. svaret som er værst fordi en har så store forhåpninger, jeg fikk jo også pos. svar først men så gikk det galt allikevel. Mistet i MA uke 11 på første søskenforsøk - ble oppdaget på ul uke 12, det var jo et sjokk selvsagt men jeg tok det bedre da enn første gangen faktisk. Får bare ønske dere lykke til videre - stå på!

Skrevet

Dette var leit,men heldigvis har du flere forsøk å ta av :o).

Som Christiane sier,er det lurt å nyte sommeren nå.

Kos deg med kjæresten og venner,gjør ting du ikke kan gjøre når høsten og nytt forsøk begynner.En trenger å ladde opp i mellom !

Lykke til videre,vet det er tøft til å begynne med,men du finner nytt mot igjen skal du se,selv om alt ser håpløst ut nå.

Klem fra

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...