Bethenc Skrevet 11. juni 2008 #1 Skrevet 11. juni 2008 Hei jenter.. vet jeg har spurt om dette tidligere også, men hvor tidlig har dere testet og fått positivt svar??? klem fra ei som synes det er vanskelig å holde seg...
Sarah70-har 2 gull Skrevet 11. juni 2008 #2 Skrevet 11. juni 2008 Jeg testet på rugedag 10- den var uten tvil positiv
Gjest Bjørnen Collargol Skrevet 11. juni 2008 #3 Skrevet 11. juni 2008 Svaaakt positiv på rugedag 13. Skjønner det er vanskelig å vente med å teste, men hvorfor kaste bort penger på å teste for tidlig og samtidig skaffe seg unødvendige bekymringer? Jeg testet jo svakt positivt på dag 13 og hadde i tillegg begynt å blø alt på dag 10. Var
Gjest Bjørnen Collargol Skrevet 11. juni 2008 #4 Skrevet 11. juni 2008 Svaaakt positiv på rugedag 13. Skjønner det er vanskelig å vente med å teste, men hvorfor kaste bort penger på å teste for tidlig og samtidig skaffe seg unødvendige bekymringer? Jeg testet jo svakt positivt på dag 13 og hadde i tillegg begynt å blø alt på dag 10. Var
Gjest Bjørnen Collargol Skrevet 11. juni 2008 #5 Skrevet 11. juni 2008 Jøss hv skjedde nå, hmmm.... I alle fall så ble det mye hodebry på meg og av erfaring fra å ha tilbrakt mye tid her inne så er det så mange som blir bekymret når de får skyggestreker osv... Men masse lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå