lillir Skrevet 11. juni 2008 #1 Skrevet 11. juni 2008 Kjøpte CB i går for å bli helt sikker. Tok den nå i dag tidlig,og der står det GRAVID!!!! Er sååå glad..:-))))
♥♥Vilsågjerne♥♥ Skrevet 11. juni 2008 #2 Skrevet 11. juni 2008 Jippi ! Så glad jeg ble på dine vegne nå lillir ) Gratulerer med Hausken-baby i magen ! Gled deg over den koselige nyheten nå. Du skal bli mamma ! ) Klemmer fra
AniBer Skrevet 11. juni 2008 #3 Skrevet 11. juni 2008 Gratulerer så mye Lillir!!!! Kjempebra!! Lykke til videre med svangerskap, fødsel og alt som henger med!! Gratulasjonsklem
74skytte Skrevet 12. juni 2008 #4 Skrevet 12. juni 2008 Gratulerer så masse! Kos deg masse med den voksende spiren din.
Ann-ch. Skrevet 12. juni 2008 #5 Skrevet 12. juni 2008 Så flott! Gratulerer så mye og lykke til videre:-)
lillir Skrevet 12. juni 2008 Forfatter #6 Skrevet 12. juni 2008 Tusen takk jenter..:-)) Skal prøve å nyte tiden fremover,men kjenner at jeg ikke helt klarer å slippe jubelen helt løs!! Sist gang jeg var gravid,så hadde jeg en SA i uke 7,nedturen var stor!! Har en tøff og tung jobb,så ser frem til ferie om tre uker..:-)) Men vil nok vurdere en sj.mld om jeg kjenner at jeg trenger det.. Jobben kommer i siste rekke nå!! Lykke til dere også..:-)) Klem fra meg!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå