Gå til innhold

Har det sitti igjen morkake i livmora etter ks på flere her?

Anbefalte innlegg

5 uker etter ks blei jeg lakt inn igjen med infeksjon i livmora pga morkake som satt igjen. 40 i feber!

Er det mulig?! De var jo fader mæ inni der, så klarer de ikke få med seg akt ut en gang!

Og nå så er det f*** mæ noe mer inni der å!

Er nå 2,5 måned siden og sliter masse enda:(

Fortsetter under...

Nei det opplevde jeg heldigvis ikke, tror jeg da, hadde vel merka det?

Skulle jo tro at de fikk med seg hele morkaka når de åpna deg første gang ja, de kan jo ikke hatt det så travelt siden babyen allerede var ute, men sånn er det vel alltid under oprerasjoner, leger er bare mennesker og kan gjøre feil, men rart det har skjedd to ganger med deg da, du burde spørre de hvordan det er mulig at de ikke får med seg alt, kan jo være en spesiell grunn til det?

Ikke veit jeg, men lykke til, håpe du blir kvitt plagene dine snart, slik at du kan bare nyte tilværelsen som mamma!

Slike ting kan skje under vanlig fødsel også. Mener de sjekker morkaken få være sikker på at alt har kommet ut?

Jeg tror det er svært sjelden dette skjer, hverken etter snitt eller fødsel. Men du var tydeligvis ekstra uheldig. Høres forferdelig ut syns jeg.

Jeg fikk vondt i magen etter noen dager, og da viste det seg at de ikke hadde fått med alt. Slapp unna med stikkpiller som skulle få det til å komme ut, pluss smertestillende og betennelsesdempende. Nevnte i jordmorsamtalen at det hadde kommet et par store geleaktige klumper, men hun sa at etter keisersnitt skal det ikke være igjen noe...så feil kan man ta...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...