Gå til innhold

flere som nettopp gar begynt med ketolyse her?

Anbefalte innlegg

kjøpte boka, bakemiks og tablettene for en god stund siden. startet da litt rolig, merket magen ble flatere og vekta snek seg ned over 1 kg. før det var gått en hel uke.

så kommer det evindelige problemet... SJOKOLADE!!!!! og PSYKEN!!!! og VILJESTYRKE!!!! (eller, mangel på...)

reiste hjem til foreldrene mine med tuppa, og der trives jeg ikke alltid så godt. starta første kvarteret hjemme med to kvikklunsj rett å vomma...

siden fortsatt det i samme sus. så nå er jeg 70 kg igjen, var faktisk nede i 65 før jul;UTEN kur. er bare 154, så dere kan se det for dere selv..dvergelefanten... ;)

har nå gått på ketolyse noen dager, sånn ca fulgt den helt nøye ihvertfall. i kveld var sticks rosa!! er det mulig da??? ooooh, håper jeg klarer det nå!

er det noen her som kan backe meg opp litt? jeg har lyst på sjokolade hele tiden, og i dag glemte jeg meg og spiste noen eplebiter da jeg satt i et møte. dette er en stor utfordring for meg nås jeg skal gå ned; jeg blir litt besatt av det- og får panikk hvis jeg ikke klarer å følge kuren til punkt og prikke!! og DA...gir jeg opp..

vil så gjerne dette nå, er så ubeskrivelig drittlei meg sjøl!!:(

så er det neste; ser dr. torkil sier man vil gå opp igjen etter endt kur. faan, må jo gå på dette dritlenge da jo??!! hvis jeg vil ned til 58-60 kg., betyr det da at jeg bør ned til 50 først, fordi jeg vil gå opp så mye når jeg slutter med kuren???

heeeeelp me, people!!!

og god natt;)

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...