Gå til innhold

Uke 23-gjengen - hvor er dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er på rugedag 13 i dag og skal ta blodprøve på tirsdag. Kan ikke ta før pga hcg-sprøyter. Formen er ganske bra nå men har vært mye plaget med kvalme og overfølsomhet for lukt. Håper så indelig at gulleggene har klamret seg fast der inne.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei hei,.,,

stusser litt over en ting.. jeg har hatt noe lyserosa crinone rester, men i dag kom det burgunder farge aktig... så mest sannsynlig er mensen rettt rundt hjørnet.. men stusser litt fordi jeg ikke hadde det sist.. da hadde jeg bare lyserosa rester... noe som har opplevd dette i henhold til festing og at en har faktisk vært gravid? eller kan jeg forvente mensen?

Skrevet

Hei! Jeg har ikke vært innom her tidligere og skrevet noe, bare fulgt med på hva dere andre har bedrevet tiden med:O). Har hjulpet mye på vente tiden min, selv om mye av tiden har gått med på å kose meg med sønnen vi har fra før( Icsi). DET hjelper!! Ville bare fortelle at jeg fikk satt inn ett befruktet egg 4. juni og i går kom mens. Da hadde jeg først testet negativt på rd 9 og tidlig på på dagen på rd 11. Ellers så vil jeg fortelle at etter tilbakesetting kjente jeg de samme graviditets tegnene som ved siste forsøk (som jeg har friskt i minnene siden gutten vår er 1 år gammel). Men så på rd 6-7 fikk jeg kramper nederst i magen, nesten nedenfor skambeinet, og etter det opphørte all symptomer( med det mener jeg stikking og riving i eggstokker/ magen generelt, stikking/ riving i lyske området, ømme bryster, hyppig vannlatning og kvalme)... Alt det forsvant!

Jeg ønsker dere lykke til alle sammen. Jeg ser fram til nytt forsøk til høsten. Har fått ny tid først uka i september:O)... Spennende!

Skrevet

Hei...

da lurer jeg på om løpet er kjørt her... har fått antydninger til både blødninger og mensen..... huff og huff.. og jeg som var ganske sikker på at den satt....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...