Gå til innhold

Urinveisinfeksjon

kriztie

Anbefalte innlegg

Skrevet

I går var jeg hos legen med en kontroll prøve på urin. Sist gang for ca 2 uker siden hadde jeg utslag og ble bedt om å kommme med en ny etter en uke. Denne var det også utslag på, så de skulle sende den til dyrkning. De fant ingen bakterieveks på den mens den var på dyrkning, så jeg fikk for 3 gang beskjed om å komme med en ny den 18/6.

Syns dette er veldig merkelig. Skulle de ikke ha satt meg på medisiner hvis dette var en vanlig uvi?

Er så redd for at dette skal være svangerskapsforgiftning og at jeg ikke får hjelp tidsnokk. Er det noen av dere som har erfaring med uvi og svangerskapsforgiftning?

Er nå i uke 29+1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Har ikke erfaring akkurat, men de 4 siste gangene jeg har vært til kontroll (jeg går 1 gang i uka) så har de sendt prøven til dyrkning da det er utslag på det som kan tyde på en uvi, men dyrkningen viser at det ikke er det. nå ble det sendt inn ny i går så får vi se om svaret blir det samme. men hos meg er det kun uvi det er utslag på ikke sv.forgiftning. Spør der du leverer hva de mistenker, er det kun uvi er det ikke noe å tenke på.etter det jeg har forstått gir uvi og sv.forgiftning ulike utslag på disse stiksene så de fint kan skille de fra hverandre!

Lykke til

Skrevet

Var på kontroll til legen idag å fikk vite at jeg hadde en infeksjon i underlivet. Har fått noen tab jeg skulle ta.

Husker ikke hva legen kalte denne infeksjonen, men den kunne utløse tidelig fødsel! Fikk også vite at hodet til lillemann har begynt å feste seg, så dette kan bli spennende, er jo bare 29+3 uker!

Skrevet

Bra du har fått medisiner i hvertfall da. da blir du nok nøye kontrollert framover skal du se, så dette går nok bra!!! du er jo over de berømmelige 28 ukene :-) Masse lykke til i hvertfall

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...