Gå til innhold

Noen som vet om campingplasser ved Dyreparken i Kristiansand?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skal ha med oss ett nyinnkjøpt telt.

Noen som har noen erfaringer med campingplasser rundt dyreparken som det er fint å telte?

Bør være familevennelig der, masse unger:-)

Gleder meg som en unge til å prøve teltet. Det er 3 sovekabiner i den pluss oppholdsrom i midten. det heter Outwell Hartford XL. Er en størelse større, det er xxl.

Fant ut at vi heller ville kjøpe telt istedet for å ligge på dyre steder, teltet kan vi tross alt bruke mange år fremover

Skrevet

Høres kjempetopp ut med telttur!:-)

Hamresanden er jo nærme, fint og barnevennlig.

Ca fem minutter i bil til dyreparken.

Skottevik er også veldig fin og barnevennlig, men litt lengre vekk fra parken. Ca 20 minutter å kjøre.

God ferie i telt.:-)

Skrevet

Er en fantastisk camping i Søgne rett utenfor Kristiansand, husker bare ikke hva den heter

Skrevet

Hvor mye koster det å overnatte i døgnet der, i telt? Har hørt vi burde styre unna denne plassen på noen campinsider her, men meningen kan jo være forskjellig. Hvor langt er det fra Hamresanden til dyreparken?

Skrevet

Campingplassen utenfor Søgne heter kanskje Åros? Den er også veldig fin, men avstanden til parken er jo litt lengre enn fra hamresanden. Ca 25-30 minutter med bil.

Skrevet

Hamresanden er jo nærmest. bare få min. å kjøre til dyreparken. Har ikke hørt om at en bør styre unna den, hvorfor det, tro? Skottevik og Dvergsnestangen ligger også på "riktig" side av byen med tanke på dyreparken. Ellers så er det Åros utenfor søgne, ca 25 min. å kjøre til dyreparken. Lillesand har også camping, og det er ikke mer enn 20 min. å kjøre dit heller:) Er det Tingsaker de heter? er ikke helt sikker på den.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...