Gå til innhold

Erfaring med Basson Roma Duo?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja jeg kjøpte den for tre år siden, og var forsåvidt fornøyd til å begynne med. Fordelene er at den er romslig, og tja. Bortsett fra det så er vel alle andre vogner like bra. Den er rimelig da.

MEN: Kalesjen står ikke oppe lenger,måtte binde den fast med tau fra kalesjen til styret. Pent og praktisk... Dette er en svakhet med de, kjenner flere som hadde samme problemet. Til tross for riktig behandling, altså.

Hjulene måtte pumpes omtrent hver uke, og på slutten enda oftere. Og når jeg prøvde å trille andre vogner, ble jeg sjokkert over hvor tung bassonen var å trille i forhold! Men jeg var jo fornøyd med å trille den inntil da. Spesielt lett er den absolutt ikke.

Alt er jo smak og behag, men jeg skal ikke bruke den om igjen nå.

Så veldig lett er den ikke. Bagdelen var genial,men sportsdelen helt udugelig. Har ikke opplevd noe problem med kalesjen,men de hjulene måtte pumpes ganske så ofte ja.

Skal bruke vogna til den lille som kommer helt til h*n er for stor til bagen.Et stort pluss er den store handlekurven,den savnet jeg veldig da jeg kjøpte sportsvogn.

da jeg kikke på den sa hun som dreiv barnebutikken att det merke måtte jeg ikke finne på og kjøpe, for hvis det skjer noe med vogna så er det svært skjelden du får dekket noe, og det tar lang tid og få svar. min søster hadde denne, og kalesjen er knekt, hun har bare hatt den i 8 måneder.

Grunnen til at dere må pumpe hjulene hele tiden er fordi at dere har satt de feil på. Hadde samme problemet med min vogn. Men da sambo gjorde meg oppmerksom på problemet. Har vi ikke hatt noe problem med hjulene :)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...