Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Blir så usikker på om eg skal skrive for det er sikkert msngen andre som har det mer vondt enn meg (misforstå meg rett).

Vi har en herlig jente på 4 år. Vi har prøvd i 1 år å bli gravid, men har endt med to spontanabort. Eg prøver å ta det helt rolig (og har det veldig bra med meg selv), men selfølgelig så begynne en å lure. Eggløsningstesten clearblue har slått ut to ganger positivt (har kun prøvd han disse gangene), men mensen har kom på sin vanlige dag for det om. Legen sier at ingenting blir gjort før evnt. en 3 spontanabort. For meg vil det være en stor påkjenning, og igrunn så gruer eg meg for å bli gravid (en tid full av bekymring). Ååååå. >Godt å få det ut. Noen oppmuntrende ord???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei :) jeg vet ikke om det er kjempeoppmundtrende, men min mor hadde 2 spontanaborter før hun 3 gangen fikk en flott baby. Du har jo klart å få en flott jente, så da klarer dere det sikkert igjen :-) masse lykke til :-)

Skrevet

hmm... nei , hva skal en si... det er mange som mister både to og tre ganger , men så sitter spiren .... du må nesten bare prøve å tenke positiv... ikke det at det er lett... jeg har selv hatt en spontanabort ( januar) og er livredd for flere.. men det kan ikke hindre deg i å prøve på ett mirakel til vel?

og du har klart å skape ei lita tulle , så ståå på!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...