ifie Skrevet 10. juni 2008 #1 Skrevet 10. juni 2008 Jeg har spurt om dette en gang før, men finner det ikke igjen.. Gutten vår har fremdeles helt blå øyne og det er jo selvfølgelig helt greit! Vakker er han jo! Men siden hverken pappan eller jeg har helt blå øyne (pappan har brune og jeg har mer blå/grå/grønn) tenkte jeg han kom til å få litt mer blanda. Han har både tanter og onkler med knallblå øyne, så det er jo ikke helt usansynlig, da! Er det fortsatt mulig at han skifter øyenfarge?
Cecelia & jentene Skrevet 10. juni 2008 #3 Skrevet 10. juni 2008 snuppa hadde blå til hun var ca 3mnd...så hadde hun grønne til hun var mellom 5 og 8mnd(husker ikke helt)..siden den gang har de vært mørkebrune:)
Lille Vitamin har 3 minier Skrevet 10. juni 2008 #4 Skrevet 10. juni 2008 Det tok iallefall mer enn ett år med hun eldste her ja. Ikke helt sikker jeg, men si den var på plass innen 1,5 år ca. Hun hadde nemlig en flekk i det ene øye, og nå har den "vevd" seg inn i resten. Både faren og jeg har grønne og hun fikk brune. Hun i midten fikk blå (????!!!??) hehe og minsten har brune )
Gjest Skrevet 10. juni 2008 #5 Skrevet 10. juni 2008 Mine endrer seg faktisk ennå... Jeg er snart 26...
Gjest Skrevet 10. juni 2008 #6 Skrevet 10. juni 2008 tror det kan variere veldig. ei venninne av meg hadde knall blå øyne fram til hun var 7 også skiftet de til grønne. tror det vanligste er fra 3 mnd
miss_chica Skrevet 10. juni 2008 #7 Skrevet 10. juni 2008 de sier jo at fra 9 mnd skal ikke øyenfargen endre seg så mye, men på min eldste sønn har det forandret seg hele tiden og han er 3,5 år. han har alt - brun/grå/grønn/blå/ kommer ann på lyset. når vi var for å hente pass til han skrev de flerfarget under øyefarge =) men nå er jeg norsk med blå øyne og pappan fra chile med brune øyne. det morsomme er at pappan og faren hans er de eneste i familien med brune øyne, resten av chilenerne har grønne og grå. det er ikke så veldig vanlig det heller min yngste har mørkeblå øyne med en brun ring innerst.
ifie Skrevet 10. juni 2008 Forfatter #8 Skrevet 10. juni 2008 Ja, da kan jo enda alt skje skjønner jeg! Min øyenfarge forandres også etter lys og humør, men har ikke vært innom brun. Takk for svar alle sammen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå