Anonym bruker Skrevet 10. juni 2008 #1 Skrevet 10. juni 2008 Jeg kjenner liksom overflaten av innlegget når jeg stryker fingrene forsiktig over huden iøverst på brystet på siden. Kommer dette til å komme frem? At det vil vise liksom? Jeg ser jeg har det på siden, der det aldri vil vise for noen andre, når jeg bøyer meg. Ikke så glad akkurat. Skulle ønske jeg hadde en kirug som gjorde både over og under, slik at det som ble valgt var det riktige for min kropp. Tror ikke over muskelen var riktig for min slanke kropp.
tante grusom master of law Skrevet 11. juni 2008 #4 Skrevet 11. juni 2008 Det kan bli rippling når man har det under muskelen også. Men om du har det mye burde du snakke med kirurgen, kanskje hankan gjøre noe? Ripplingen vises ikke om du bruker pushup bh.
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2008 #5 Skrevet 11. juni 2008 nei, jeg kjenner eller ser ingenting. har over muskelen
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2008 #6 Skrevet 11. juni 2008 Tror ikke kirugen kan gjøre noe. Leste at sjansen for rippling er betraktelig mindre ved innlegg under muskelen. Og denne kirugen legger bare over. Vurderer å ta dem ut en gang og legge inn under etterpå. Vet noen om de kan gjøre det i ett, eller må det gjøres i flere inngrep?
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2008 #8 Skrevet 11. juni 2008 jeg fikk satt inn under muskelen pga at jeg ikke hadde så mye underhudsfett på brystkassa og puppene mine var vel en 75b tror jeg.. jeg har ingenting av det..men skjønner at du kan kjenne noe av det siden du har dte over muskelen å at du itillegg er tynn.. du har kanskje litt lite underhudsfett du oxo rundt brystpartiet? om dte plager det plager deg veldig bør du snakke med kirurgen. idag er dt jo mye garantier osv..kanskje du kan høre om du kan få ny operasjon. å legge under muskelen kan være bedre.er mer smerter etterpå å når man stremmer musklene i overkroppen vil protesene gli til siden å det ser megadumt ut nå jeg fks går i bikini da å skal løfte en tung ting..da ser man det!! så er ikke bare bare å bli fornøyd! håper du finner ut av det da!
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2008 #9 Skrevet 11. juni 2008 protesene kan taes ut og legges inn i en operasjon men kaaaaaaaaan hende du må ha nye proteser da det vet jeg ikke..
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2008 #10 Skrevet 11. juni 2008 Går ikke hos samme kirug iallefall for han jeg opererte hos gjør bare over muskelen. dermed kan jeg ikke gå tilbake for å få under hos ham, i forbindelse med noe garanti :-( Og nei jeg har ikke så mye underhudsfett nei. Er kjempelei meg, for jeg synes kirugen burde anbefalt meg en annen kirug hvis under muskelen faktisk var bedre for meg. Hi
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2008 #11 Skrevet 11. juni 2008 Tror bare de bruker protesene en gang ja. Hi
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2008 #12 Skrevet 11. juni 2008 Jeg har under muskelen, og jeg kjenenr ingen rippling.. De kjenner helt naturlige ut, og ser naturlige ut... Han anbefalte meg under muskelen siden jeg er ganske slank....
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2008 #13 Skrevet 11. juni 2008 Uff kjenner jeg blir forbanna på kirugen. Drittkirug! Hi
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2008 #14 Skrevet 11. juni 2008 Andre som har fått vondt i puppene etter at det har gått noen år? Jeg har fått vondt i den ene etter etter endt amming...er litt bekymret,men tør ikke gå til lege heller...
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2008 #15 Skrevet 11. juni 2008 Jeg har nettopp lagt inn så det vet jeg ikke. Men det er helt klart at du må sjekke det! Avgårde med deg!!! Garantert best å få det sjekket! Hi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå