Gå til innhold

blodprosent og formen?

bratt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei; lurer på hvordan deres form er nå når det begynner å nærme seg?

Jeg er nå ferdig med uke 30 og begynner med uke 31 i morgen, alt bra med mine jenter i magen.

Var på ultralyd i dag og de var 1.5 kg og var like store som de med en i magen har i denne uken, godt med fostervann og hjertelyd og blodgjennomstrømning i navlestrengen.

Så alt ser strålende ut:)

Det er utrolig godt å vite, men jeg selv er sliten for tiden, har blod% på 9.9 fordi om jeg spiser jern, og er svimmel mye og ikke helt sprek.

Mye halsbrann, der ren fløte er det eneste som hjelper:)

og det er tungt å ligge og snu seg, håper jeg får mer energi før fødselen, slik at jeg har krefter til fødselen

Hvordan er formen deres, dere som er rundt denne uken?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

uke 32 ... blodprosent 11,7 så den har kommet seg, har vært utrolig sliten, men de siste 14 dagene har jeg vært flink til å ta jern å det hjalp tydeligvis, formen er bedre, men der er et rent h.... når jeg skal sove.... vondt i ryggen å i bekkenet så det er ikke lett å finne rette liggestilling, sover bare 3 timer så er det å prøve å krøke seg opp på do på et vis....

Ellers på dagene gjør jeg faktisk slettes ingenting, har bare ikke hatt ork til det, men idag kom arbeidslysten... vasket å ryddet huset.... men det kjennes i ryggen.....

sånn går mine dager.....venter å venter og ruger å ruger.... hehe, ha en fin kveld...

Skrevet

uke 30 hær. Blodprosenten min er på 11.4 og bt 110/62. Jordmora mente jeg var i veldig god form... Kan ikke helt si jeg kjenner det sånn. Har det akkurat som dere to over hær. Er så sliten å trøtt, orker ikke mye før det kjennes ut som om jeg har vært en tur eller to på Mont Everest....

Å snu seg i senga er jo et kapittel for seg selv bare det, det samme å komme seg på føttern for å vagge på toalettet. Lurer på hvor dette skal ende.... Har en og annen dag med litt arbeidslyst og en kropp som klarer det, men det blir færre å færre av de dagene.

Overlegen på kvinneklinikken hær lovet meg vist barna var modne kunne jeg få startet fødselen 2 - 3 uker før termin. Kunne ikke fått bedre beskjed, så nå teller jeg ned til det. Har egentlig termin 29 august, men jeg har bestemt (hehe) at mellom 1 og 15 august skal barna være født...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...