Gå til innhold

Teutonia Mistral, erfaring?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Liker utseendet veldig godt på denne vognen, men er den praktisk? Har den god plass? Skulle gjerne fått synspunkt fra dere med erfaring. Har hatt Simo før og var forsåvidt fornøyd, men kan tenke meg å prøve noe nytt...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, jeg hat en teutonia mistral til elstemann. har i grunn vært veldig fornøyd med vognen, bortsett fra at ryggen har blitt vanskelig å legge flatt. har bytta rygg en gang - fikk det på garantien. men idag da jeg var innom reflex, nevnte jeg dette, og da fikk jeg vite at de leddene på vogna som innholder plast mot stål skal vedlikeholdes ved at man sprayer med silikonfett:-/ dette har da ikke de på barnas hus (som jeg har kjøpt vognen av) informert meg om .

men en utrolig praktisk vogn syns jeg. den er jo forsåvidt veldig lik teutonia prestige (som jeg vurderer å kjøpe til babyen som kommer i juli. den har vendbart styre og myggnetting i kalesjen. den har plass til masse varer. jeg har hengt bæreposer på hver side av styret (når du har barnet vendt mot deg, får du hengt posene på leddene på styret. i tilegg kan du legge noen lette varer oppi kalesjen når du har den nedslått og barnet sitter i vognen. den tyngste posen legger jeg i kurven under vognen. sikkert ikke noe selgere vil anbfale, men har fungert veldig bra for oss.

I tilegg blir vognen meget flat når den legges sammen. vi har en bitteliten bil med et veldig lite bagasjerom, og får plass til vognen:) ikke mange vogner som får plass i vår bil.

vi også hadde en stor simo bagvogn til å begynne med - veldig stor og tung i forhold! kan ikke tenke meg simo igjen, selv om det var et must da jeg ventet førstemann. i tilegg greide vi å punktere hjulene en gang selv. og en annen gang hadde noen rampunger stukket tegnestift i hujluet. teutonia har jo hjul som ikke kan punkteres.du kan derimot skifte til lufthjul om du ønsker det likevel da.

Skrevet

Kjempegod vogn, nett men lun og fin. God å trille og praktisk med vendbart styre. Tar liten plass i bil, lett å slå opp og sammen. Blir veldig god på snø og is om du velger lufthjul.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...