Gjest Skrevet 10. juni 2008 #1 Skrevet 10. juni 2008 Har søkt om planlagt keisersnitt og visst en stund at jeg fikk det innvilget, men har ikke hatt noen dato å forholde meg til før idag!! Så 20.08.08 skal det skje, da skal lillebror komme til verden:) (om han ikke prøver på det før da, men det håper vi ikke)!!!! skal på forberedende undersøkelse en uke før hvor det skal foretas undersøkelser og prøver!!!!
tika81 Skrevet 11. juni 2008 #2 Skrevet 11. juni 2008 Gratulere såååå masse:) Har akkurat fått vite at æ får planlagt keisersnitt. E så lykkeli. Endeli:) Skal til sykehuset den 23 å ordne dato og prate med lege og jm. Føles som æ kan puste og livet mitt e perfekt akkurat nu:) Lykke til:)
Gjest Skrevet 12. juni 2008 #3 Skrevet 12. juni 2008 takk for det:) var veldig fornøyd når jeg fikk beskjed om at jeg fikk ks, har vært innstilt på det siden jeg ble gravid!! du får ha masse lykke til du og:)
yasmina Skrevet 12. juni 2008 #4 Skrevet 12. juni 2008 saa herliog da. Naar er termin da , egentlig ? Her har vi faatt datoen 4 august og teller ned for harde livet Er det ditt foerste KS ? her skal jeg ha nr 3
tika81 Skrevet 12. juni 2008 #5 Skrevet 12. juni 2008 Æ har termin 27 juli men får væll ks 10-14 daga før termin. Håpe på ca 11 daga før for da e ho mamma kommet fra ferie og kan ta sæ av han Adrian som e 3år. Hadde akutt ks med han etter 36 tima når hjertelyden hannes gikk ned. Glæde mæ til ett planlagt ett:)
Gjest Skrevet 12. juni 2008 #6 Skrevet 12. juni 2008 Jeg har egentlig termin 29.august:) er mitt andre ks, begynte med vanlig fødsel sist men endte opp i ks pga at poden ikke klarte å rotere som han skulle og hjertelyden sank under riene....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå