:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 10. juni 2008 #1 Skrevet 10. juni 2008 eller er det noe umoralsk ved og bite en katt (eller ett annet dyr om du vil) uansett? og kunne du tenkt deg og bite tilbake om et dyr (altså i dette tilfellet en katt) beit deg?
-Hoppsi Deisi- Skrevet 10. juni 2008 #2 Skrevet 10. juni 2008 Et menneske burde ha mer tankegang og vett til å ikke bite en katt. En katt derimot gjør slike ting av instinkt.
*Sirkeline*, Snuppa og Snippen Skrevet 10. juni 2008 #3 Skrevet 10. juni 2008 Nei, det kunne jeg aldeles ikke tenke meg, og tror ikke katten ville lært noe av det heller. Mulig du blir bitt eller klort en gang til bare.
Northernlights Skrevet 10. juni 2008 #4 Skrevet 10. juni 2008 ehm...hunden min beit meg en gang, og jeg beit tilbake...han bet meg aldri igjen. .......ok,så var det kanskje ikke riktig, men der og da føltes det sånn! hehe
lengter daler ned i skjul... Skrevet 10. juni 2008 #5 Skrevet 10. juni 2008 nei det høres bare teit ut!
☆Anonymia☆ Skrevet 10. juni 2008 #6 Skrevet 10. juni 2008 hadde aldri overhodet tenkt på å bite tilbake nei..
Groosalugg Skrevet 10. juni 2008 #7 Skrevet 10. juni 2008 Pussig spørsmål..tihi! Jeg ville ikke bitt en katt eller noe annet dyr for den saks skyld.
2smågull Skrevet 10. juni 2008 #8 Skrevet 10. juni 2008 Hvor biter man da lurer jeg...? må jo få munnen full av hår. :/
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 10. juni 2008 Forfatter #9 Skrevet 10. juni 2008 det var en som fortalte meg i dag at katten hennes hadde bitt henne og hun hadde bitt tilbake. jeg lo meg halvt igjel. det er en unerlig ting og gjøre! hvor hvitt katten lærte av det vet vi ikke siden den ble avlivet like etter, siden det var barn i hus. jeg syns det var en underlig reaksjon.
2blå og ?? i magen Skrevet 10. juni 2008 #10 Skrevet 10. juni 2008 Æsj, munnen full med hår ja.. Hadde aldri falt meg inn og bitt en katt hvertfall
Northernlights Skrevet 10. juni 2008 #11 Skrevet 10. juni 2008 Uff, jeg skjemmes av dette her, altså..men saken er at hunden knurret mot oss alle sammen, og vi hadde hatt han fra 8 ukersalderen. En dag beit han meg.Da var han bortimot året. Så siden han beit handa mi, så beit jeg labben hans. Ikke knallvondt! Men nok til at han forsto at her var det ei som kunne bite tilbake... Huff...har ikke bitt hunder siden da ;o)
LindaKristin1980 Skrevet 10. juni 2008 #13 Skrevet 10. juni 2008 En bekjent var på besøk hos oss en periode bikkja var veldig yppesen og prøvde å ta over kontrollen (puberteten hehe). Hun småbeit og prøvde seg på han en god stund før han plutselig beit henne i nesa! Funka som F.. det, hun beit ikke no mer hehe. Men tror ikke jeg selv ville valgt den løsningen
-Hoppsi Deisi- Skrevet 10. juni 2008 #14 Skrevet 10. juni 2008 Uansett blir det litt annerledes med en hund, de lærer ting mer enn en katt gjør Hunder kan oppdras, en smule verre med katter...
Lovemelikeyoudo Skrevet 10. juni 2008 #15 Skrevet 10. juni 2008 herremin fred! selfølgelig er det ikke greit!!
Sunshine med småtroll:) Skrevet 10. juni 2008 #16 Skrevet 10. juni 2008 Renger med at hvis en hund hadde overfalt meg så hadde jeg bitt, men det hadde vært i nødverge.. Men hadde ikke gjort det med bikkja vår nei. Tar heller å røsker tak i henne for å vise hvem som er sjefen (hun har aldri gjort det utenom i lek og da er det greit for da er det ikke noe hardt)..Men jeg har trua henne med det..tihi.."Biter du meg, biter jeg deg":p
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå