Gå til innhold

Forslag til bra vogn der sittedel kan snus?

Anbefalte innlegg

Hadde egentlig lyst på TFK Joggster men sittedel kunne ikke snus. Vil ha en vogn som dette går an på...I TFK sitter barnet vendt ut mot verden mens samboer mener det i begynnelsen kan være lurt at barnet er vendt mot meg :-)

Derfor ser det ut til at valget faller på Teutonia Spirit S3

Er det noen som har andre forslag??

Fortsetter under...

Barnet er jo vendt mot deg de første mnd når det ligger i bagen på tfken. Bagdelen er stor og kan brukes leeenge. Dersom baby blir klar for å se litt mer av verden før du ønsker å snu h*n, kan du legge noe under madrassen slik at h*n kommer litt opp:)

Jeg jaktet på det samme. Syntes det var vanskelig å finne en lett og grei vogn der sittedelen kunne snus.

Jeg endte opp med en Joolz Bloom, som kan brukes begge veier. Se http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=13390067&sid=xz7cbatkrAw033410&WT.svl=Link

Jeg selger den fordi jeg har kjøpt ny vogn, som kun er forovervendt. Har skrevet i annonsen at jeg ikke kan sende, men det kan jeg gjøre likevel om noen er interessert:)

Jeg har også vært opptatt av det samme. Men mange som har peiling på vogn sier at vogna blir mere ustabil når den kan vendes, for tyngdepunktet blir forskjellig fra vogner uten vendbar sittedel. Og det er jo logisk...

Så jeg skal kjøpe en TFK når mini her er klar for sportsdel:-)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...