Gjest Skrevet 10. juni 2008 #1 Skrevet 10. juni 2008 Noen som kjenner produktene? Hvilke liker dere best og hvorfor? Anbefalinger?
Pappalille Skrevet 10. juni 2008 #2 Skrevet 10. juni 2008 Jeg har vokst opp med Tupperware, og har blitt helt avhengig av det selv også. Det er forholdsvis dyre ting, men de holder lenge, og de holder seg pene. Jeg særlig begeistret for skrellerne, salatoppbevaringsboksen og påleggsboksene deres, alle variantene. Ta en titt =) http://nozebra.ipapercms.dk/Tupperware/NO/Magasin/Magasin0801NO/
Gumman :-) Skrevet 13. juni 2008 #5 Skrevet 13. juni 2008 Jeg er også totalt avhengig og har et stort utvalg!!!! Anbefaler spesielt brødboksen breadsmart (brødet holder seg ferskt leenge), ISO Duo-serien (perfekt når du har middagsgjester, eller hvis gubben er litt forsinket hjem), bake to basics mål og mix + deigunderlag (uunværlig når jeg skal bake). Ellers er jeg også veldig glad i skrelleren deres, og hvis man har barn er nok boksåpneren genial, da den ikke gir noen skarpe kanter. Oppbevaringsbokser og boller i ulike str gjør også livet utrolig mye enklere. Kvaliteten er upåklagelig, holder i årevis og det vises kanpt at det er brukt!
mairaa Skrevet 27. februar 2010 #6 Skrevet 27. februar 2010 Samme her, er kjempe fornøyd med Tupperware, kjempe bra kvalitiet. Jeg jobber som Tupperware konsulent, anbefaler varene der ifra, husk d e livstidsgaranti på dem =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå