Gå til innhold

Flere som har masse utflod ennå?

Anbefalte innlegg

Jeg er 14 uker på vei og sliter med mye utflod enda. Det har jeg hatt siden jeg fant ut jeg var gravid, (var en av de første symptomene jeg hadde). Sorry detaljer,men det er ganske slimete-lotionaktig og gult-hvitt..Og jeg begynner og blir lei, da det er ganske mye hele tiden. Lurer bare på når det gir seg jeg da??

Noen andre som har det sånn???

Fortsetter under...

Annonse

Jeg har også hadd endel utflod, og med ekstra utflod klør det jo også litt til tider siden du hele tiden er litt ekstra våt nedentil... Så har ikke tenkt mer over denne kløinga...

Helt til min stakkar samboer også klødde! Joda, sannelig hadde jeg smitta'n med sopp!

Fikk kjøpt soppmiddel til oss begge, og sannelig ble det mindre utflod og irritasjon! Hehe.

Hahaha.. Samme skjer med oss heeeele tiden!

tror vi faller innenfor dette området som jeg leste om:

"Noen kvinner opplever utbrudd av soppinfeksjon etter seksuelt samvær med sin partner. Årsaken kan faktisk noen ganger være at i og med at sæd er basisk (pH=8), endres skjedens pH-miljø. Denne endringen kan i de tilfelle hvor det er Candida-sopp tilstede i kvinnens skjede, "vekke" soppsporene og en soppinfeksjon utvikles. "

Merkelig! ;)

Man kan godt ha mye utflod uten at det er sopp. Det er også veldig vanlig å ha økt utflod som gravid. Det er ikke farlig å bruke Canesten uten at man har sopp, men sannsynligheten er stor for at det er noe helt annet. Soppinfeksjon klør dessuten veldig, økt utflod uten kløe er nok ikke sopp.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...