Månestråle75 Skrevet 10. juni 2008 #1 Skrevet 10. juni 2008 Hadde avtalt tid for å snakke med Lindenberg i dag. Var veldig spent og hadde en del sommerfugler i magen på forhånd, da jeg ikke visste hva samtalen ville dreie seg om. Hadde sett for meg at samtalen ville ta en halvtimes tid, hvis ikke mer (på Stork setter de av en time..). Jeg ringte dit på avtalt tidspunkt, og ble satt over til hans telefon. Han var veldig hyggelig å snakke med, ikke noe problem å forstå hva han sa.. Men det eneste han spurte om var hvor gammel jeg var, hva jeg jobbet med, og hvordan jeg ønsket at donoren skulle se ut. Jeg som hadde forberedt meg på et avhør av tredje grad ;o) Ble veldig overrasket. Har det vært slik for dere andre som bruker Nordica også? Men nå er det ikke mye som gjenstår før jeg er klar for min første (og eneste ;o)) tur til Nordica ) Jeg skal ta en blodprøve på dag 2-4 i syklusen, og så skal jeg få sjekket om egglederne er åpne. Gjett om jeg gleder meg!
lillebie på`n igjen Skrevet 10. juni 2008 #2 Skrevet 10. juni 2008 hei du:-) jeg ble også veldig overrasket over hvor kort "intervjuet" var på nordica! jeg har haddde nettop hatt samtale med storken som jeg følte var et ganske "dypt" intervju. men de er veldig hyggelige på Nordica, vi vr a der nede for samtalen, fikk klem av sykepleieren når vi skulle gå osv. :-) Krysser fingra for at du har åpne "tuber":-), det hadde ikke jeg, derfor har vi begynt IVF. Lykke til :-)
Magstar Skrevet 10. juni 2008 #3 Skrevet 10. juni 2008 Jeg bruker AVA i finland, der måtte jeg reise til dem på samtale. Og alle må bli godkjent av psykolog. Jeg fikk tilsendt et ferdig formulær som jeg fylte i og gikk igjennpm med psykolog. Var egentlig ganske bra å tenke igjennom alt som sto der. Men når man kommet så langt at man tar kontakt med klinikken så har man tenkt igjennom det meste: ) Lykke til!
Månestråle75 Skrevet 10. juni 2008 Forfatter #4 Skrevet 10. juni 2008 Det var noe sånnt jeg forventet meg. Men det er som du sier, i løpet av de to årene jeg har vært i tenkeboksen, så har jeg nok vært innom det meste ) Lykke til til deg også!!!
Månestråle75 Skrevet 10. juni 2008 Forfatter #5 Skrevet 10. juni 2008 Fikk et veldig positivt inntrykk av dr. Lindenberg. Gleder meg veldig til å reise dit. Greit å sjekke egglederne først som sist, så slipper en å kaste bort tid og penger.. Hvordan går det med ivfen? Er du igang?
lillebie på`n igjen Skrevet 10. juni 2008 #6 Skrevet 10. juni 2008 jeg er veldig glad jeg sjekket egglederne FØR vi begynte med insiminering på storken, tenk alle gangene man ville blitt skuffet når det ikke gikk! jeg sitter å venter på mensen som er forsinket...skulle begynt på sprøyter i morgen, men det kan jeg bare glemme nå, mensen må komme først:-) dette er vårt første IVF forsøk og jeg er veldig spent :-)
Månestråle75 Skrevet 10. juni 2008 Forfatter #7 Skrevet 10. juni 2008 Typisk også da, at mensen blir forsinket.. Da blir det kanskje marsbarn på oss begge? Vi satser for det, ikke sant?
lillebie på`n igjen Skrevet 10. juni 2008 #8 Skrevet 10. juni 2008 ja jeg tenkte det jeg og :-) vi giftet oss mars i år, så passer fint med en baby på ettårsdagen :-D awh det stårt baby skrevet i panna på meg om dagen. er såå babysjuk... ja mensen kommer og går som den selv vil den nå som jeg trenger den som mest!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå