Gå til innhold

Når er man for gammel til tights og tunika? :P Trenger mote-tips!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har dessverre ikke peiling på hva som er in og ut, og hvilken mote som passer for hvem.. Alt jeg vet er at jeg trenger nye klær!

Hva i all verden skal jeg kjøpe?

Jeg er 27 år, 180 cm høy, ca 70kg.

Brede skuldrer og hofter, lange ben, og magen er ikke akkurat flat..

Puppene er ca str 75-80 D/E.. (Extra long, haha!)

Noen som har peiling, og kan komme med noen gode tips?

Sukk, hadde trengt min egen Trinny & Susanna, eller Gok!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

du er ikke for gammel for tunika og tights =)

tunika er veldig fint når man er ikke har flat mage som du forteller..

de strammer lixom inn over puppene og er mer "slapp" rundt livet!

Skrevet

Takk skal du ha! :)

Det eneste er at jeg alltid ser gravid ut i klær som har skjæring rett under puppene, så da får jeg vel mange gratulasjoner og kommentarer om at det er hyggelig at vi skal ha nr 2! :P

Skrevet

hehe.. men du trenger ikke finne noe som har skikkelig skjæring i livet. det fins tunikaer som er litt med vide nederst uten å fremheve under puppene så veldig mye =)

Skrevet

Dytter opp litt. :)

Skrevet

Du ser nok superflott ut i tunika og tights. Lange ben og store pupper er flott i det antrekket. Når du blir 70 kan du droppe tightsen :)

Skrevet

Hehe, neida, da bytter jeg bare de ensfargede ut med noen leopardmønstrede! :P

Skrevet

Jeg for min del synes ikke noe om tights. Føler meg litt for gammel ja. he he over 30, men min godt voksne mor går med det. Jeg bruker mye tunika over bukser. men tror jo det at når noen er så heldige å bli utdelt med lange bein så hvorfor ikke vise de frem? Selv har jeg noen korte lubne noen. (kanskje derfor jeg føler meg for gammel)

Skrevet

Husker jeg brukte tights på barneskolen, tidlig på 90-tallet en gang! Den gangen var det IKKE pent på meg, haha!

Skrevet

Liker ikke tights og tunika. Men det som er in nå er bukser med rette vide ben. Det kler du sikkert veldig godt siden du er lang og slank. Jeg er litt lavere enn deg og litt lettere, og jeg kler det kjempegodt. Ellers er skjortekjoler veldig fint. Gjerne med et bredt belte i livet.

Skrevet

Å, ja de buksene har jeg sett, tror jeg, de er litt 70-tallsaktige? :)

Gleder meg til skattepengene kommer! :)

Skrevet

Ja, der er litt 70-talls og veldig pent på lange slanke ben=) Det er veldig slanjende med slike bukser også. Et par espadrillos og en kul topp til, da blir du sommerfin:) Kos deg på shopping:)

Skrevet

Takk, takk! :)

Skrevet

jeg går mye med lang genser eller tunika og tights.. tror du ville kledd det jeg=) fint men lange bein.. selv e eg bare 165 så har ikke så lange bein:P

Skrevet

naboen min på 50 bruker det. Hun kler det kjempegodt! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...