Gå til innhold

Var på tidlig UL i dag-helt fantastisk!!!

Anbefalte innlegg

Så en sprell levende liten spire og et hjerte som slo som det skulle:-)

Åhh..jeg er så lykkelig nå! Har ikke hatt så mye symptomer, så dette var deilig bekreftende. Spiren var 7,6mm, så er kanskje en uke kortere på vei enn jeg trodde. Verdens beste dag i dag!!!

Fortsetter under...

Pga at jeg ikke hadde menstruasjon etter jeg sluttet på p-piller, vet jeg ikke helt når befruktningen skjedde. Legen antok at jeg var 6-7 uker på vei... Han tok innvendig UL, og jeg fikk med et lite bilde:-) Du må ha lykke til på torsdag da-du kan glede deg!! Hvor langt er du på vei da?

Jeg skal på tidlig UL siden jeg ikke vet hvor langt jeg er på vei. Jeg tror selv rundt 7-8 uker, men er vanskelig å si. Jeg hadde siste menstruasjon i slutten på mars. (1.dag 24 mars) men tok opp igjen litt amminga rundt den perioden (har en gutt som har fyllt 1 år nå) så tror det er grunnen til at jeg ikke fikk noen mens i april. (har ikke hatt den siden mars) Men er ganske sikker på at befruktninga skjedde i april. Ikke mars. Hvis jeg hadde vært en måned lenger på vei så skulle nok legen også ha kjent livmoren min utvendig. Uff blir mye grubling dette. Blir godt å vite hvor langt jeg har kommet, og ikke minst om der er et lite bankende hjerte som ser ut til å ha det bra! :) Kjekt man får med bilde da. Det håper jeg vi også får. Hehe, selv om man bare ser en liten flekk så er det vel verdens fineste og mest velskapte flekk tenker jeg :-)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...