Anonym bruker Skrevet 10. juni 2008 #1 Skrevet 10. juni 2008 Var hos jordmor i dag.. Den lille rakkeren har klart å snudd seg på nytt. Hvis ikka han snur seg tilbake ned med hodet innen mandag må jeg på sykehuset. Er det noen har fått hjelp til å snu babyen?? Det begynner å haste, bare 4 uker til fødsel!! Jeg vil ikke ha en setefødsel.. Keisersnitt luerer jeg også på siden jeg er så veldig overvektig. 127 kg nå. Er 183 lang, så da skal de sikkert ha meg til å føde. Siden jeg er så stor dame.
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2008 #2 Skrevet 11. juni 2008 jeg fødte normalt med min første da veide jeg skrekkelige 140 kilo så det fikser du.. keisersnitt er ikke bare bare og ikke minst når man er stor.. det er mange lag med hud og div som man skal igjennom og det er masse greier som kan skje. jeg ville absolutt født normalt viss det var mulig, men må man så må man,.,,.
Uglemamma er tobarnsmamma! Skrevet 12. juni 2008 #3 Skrevet 12. juni 2008 Samme høyde som meg, 182cm,og jeg var 138kg på slutten forrige gang...Fødte helt normalt og det gikk finfint. Tok teit lang tid, 47 timer, menmen, det gikk jo greit Tvitvi på at jojoen din snur seg riktig vei snarest *Skubb,dytt*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå