Venter en juli baby:) Skrevet 10. juni 2008 #1 Skrevet 10. juni 2008 Heisann,kan du se om det blir noen graviditet på oss og evt kjønn? jeg 020172, han 270673. klem
Paulita Skrevet 11. juni 2008 #4 Skrevet 11. juni 2008 Hei. Jeg er litt usikker. Men tenker du mye på at du kan være det nå, eller at du går å håper så veldig? Tenker du mye at du er det "i morgen"? Skjønner du hva jeg mener? Dette ble veldig knotete...
Venter en juli baby:) Skrevet 11. juni 2008 Forfatter #5 Skrevet 11. juni 2008 Hihi...jeg tror ikke jeg er det nå,men ønsker det veldig ja...skjønte ikke helt hva du mente nei!!!? Har ikm 21 juni,så "tror" ikke jeg er det..Føler heller ikke selv jeg stresse med det,men kan hende i underbevistheten at jeg gjør det da. Så du får ikke frem noe da?
Paulita Skrevet 11. juni 2008 #6 Skrevet 11. juni 2008 Hehe. Hørte noen si: i morgen... hmm. Jeg vil tro du vil bli gravid i løpet av vinteren.
Venter en juli baby:) Skrevet 11. juni 2008 Forfatter #7 Skrevet 11. juni 2008 Så alt ifra i morgen til vinteren altså? kjønn da? Og hva bruker du i din spåing?
Paulita Skrevet 11. juni 2008 #8 Skrevet 11. juni 2008 Vet det høres lenge ut, og det kan også hende jeg tar feil... jeg bruker bare intuisjon, og spør meg selv om noen er gravide f. eks.. så prøver jeg å høre om jeg får svar... noen ganger vet jeg det umiddelbart, men i dag er jeg ikke så skråsikker, så er nok litt sliten akkurat i dag..
Venter en juli baby:) Skrevet 11. juni 2008 Forfatter #9 Skrevet 11. juni 2008 Okei,men takk likevel da:) Spør deg sikker siden jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå