3-prinser Skrevet 10. juni 2008 #1 Skrevet 10. juni 2008 Er ikke helt fornøyd med de, jeg. Junior bruker SÅ lang tid når han drikker av de. Har prøvd både 1`er og 2`er smokken (han er 5 uker), men det går like tregt. Synes smokkene på Avent-flaskene er så harde. Prøvde en annen flaske fra Sano Baby (de høye smale med annen smokk) og det gikk kjempefint. Andre som har babyer som strever med Avent-flaskene?
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2008 #2 Skrevet 10. juni 2008 Ja, jenta mi strever litt med Avent flaskene. Er mest det at området rundt selveste tuten er så diger at ho brekker seg når ho spiser. Pleier å gå greit stortsett med matinga og disse flaskene, men har vært en del styr også, så ville prøve noe nytt. Bytta til Dr. Browns Natural Flow-flaskene fra apoteket. Hun får mye bedre tak på de. Eneste minuset er at flaska ikke passer i sterilisatoren min(flaska er høy og smal), men det får bare være ;-)
Knurke Skrevet 11. juni 2008 #3 Skrevet 11. juni 2008 Prøv mam sine smokker på flaskene. De skal passe og er mykere enn avent sine.
3-prinser Skrevet 11. juni 2008 Forfatter #4 Skrevet 11. juni 2008 Oj, så bra!!! Da skal jeg kjøpe de. Har sett de i butikken, men har ikke tenkt over at de kan passe. TUSEN TAKK for tipset :-))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå