Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg fortrenger uttakene jeg. Og nå sitter jeg å gruer meg til i morgen, for jeg husker ikke hvor vondt det var.

Er det noen her som ikke har opplevd dette som vondt?

Må jo igjennom det uansett, men jeg synes det er så dumt at jeg sitter å forbereder meg på at jeg nesten skal dø i den stolen, muligens er det ikke vondt i heletatt..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ikke hatt vondt !

Så ikke gru deg for mye-

det går helst helt greit !

Skrevet

Jeg hadde dessverre vondt under uttaket :( Men jeg pustet dypt, da gjorde det mindre vondt. Satt også og kneip sambo i handa ;)

Har lest at det er flere her inne som har fått kanyle i armen, og de har ikke hatt noe vondt. Jeg fikk bare bedøvelse "der nede", så det kan jo hende du får kanyle, da kjenner du minimalt tenker jeg.

Men det var jo ikke grusomt vondt, da hadde jeg ikke gjort det igjen.

Så masse lykke til Maddiken, det går jo så fort og alt blir jo bra igjen etterpå :)))

Skrevet

Jeg hadde ganske vondt andre gangen, men ikke uutholdelig. Første gangen var bare litt ubehagelig ikke vondt i det hele tatt.

Skrevet

Jeg hadde ikke noe spesielt vondt. Bare litt ubehagelig. Hvis jeg spente meg litt for at det gjorde litt vondt, så satte de bare mere bedøvelse i armen. Fikk påfyll flere ganger tror jeg (var litt tåkete).

Lykke til, dette går bra!

Skrevet

Jeg har ikke vondt i det hele tatt! Jeg nøyes med lokalbedøvelsen og går rett på jobb etterpå. Sist gang tok jeg ut 10 egg, var der i 15 minutter totalt =)

Lykke til!

Skrevet

Har heller ikke hatt spesielt vondt, har hatt uttak to ganger.

Lykke til!

Skrevet

Jeg hadde KJEMPEVONDT,holdt nesten på å besvime under hele uttaket...men jeg er veldig ømfintlig nedentil. Mot slutten kjente jeg ikke så mye,så mulig bedøvelsen begynte å virke litt sent på meg

Skrevet

Kjempevondt her også... sånn at jeg vurderer å utsette neste forsøk, trenger tid å komme over dette... fikk ikke kanyle, fikk en bedøvelse "der nede"... og det funket jo ikke. Neste gang skal jeg be om annen bedøvelse, kanskje det går bra da? Kjenner også damer som ikke har hatt det vondt, så er veldif forskjellig...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...